Friday 4 May 2012

I'M AFRAID OF LOSING YOU :'|


Baru-II ni ada sorang budak sekolah aku excident and past away teros , ngeri sangat cara dea meninggal , sumpah kiteorang membe-II sekolah dea macam tak percaya yang dea dah pergi tinggalkn kiteorang . Sekolah sunyi kutt takde gelak tawa dari dea  . Sedangkan kiteorang sebagai membe pun rase kehilangan , ni pulak awek kesayangan dea . OMG tak dapat bayangkan kalau aku kat tempat awek dea , mintak simpang bekk , aku sayang gile babengg kat Zafrul Hisham ohh and im not ready to lose him :'(

Sejak budak tu meninggal , aku always berpesan kat bf aku , 'bawak motor tak payah lebih dari 60km , ngeh ngeh ^^' peduli apa aku dea suke or tak , aku pikir keselamatan dea kutt . Aduhh , tedak lahh aku nak take place awek arwah pulak , perghh tak rela koyy . Nanges tak henti rasenye :'| Mesti dea rase sunyi , rase takde orang care pasal dea dahh , pergh sumpah kesian . Tadi saje rajenkan diri nak melawat FB dea , terkejud sebab relayy dea dengan arwah still ada , next month dah genap setahun couple :'| 

Sehari sebelum arwah excident , dea ada tules kat wall awek dea yang dea sayang sangat kat awek dea and merayu supaye awek dea tak tinggalkan dea , tapi tengok lahh sapa yang tinggalkan sape . B please , jangan bawak motor laju-II taw , orang risaukan awak , nyawa tak boleh ganti-II taw sayang :'( Kalau awak pening-II please jangan bawak motor , tak jumpe saya pun takpe asalkan awak tak menempah maut :| Engat sampai bila-II , I want our relayy remains to marriage :') ILOVEYOU TO INFINITY sayangg . Apa-II pun Al-Fatihah untuk arwah Azizul Azmi . Semoga roh kau tenang disana .