Sunday 29 April 2012

MY LIFE IS SO GOOD :D

Gambar kurang jelas harap maaf  >.<

Err next week sudah exam midyear maa , oke oke aku ready dah =.=  K looks like ramai budok-II hostel sekolah aku tak balik lagi ni sebab ramai dok ngadap laptop while online , ahha ! Ad gengg :D Sokayy bukan selalu aku montengg . 

K cerita aku bukan berasaskan cuti or sewaktu dengannya but nak story tentang relayy , life as SPM candidate and family :) Starting with family , as you all know , bilangan family aku sudah pun bertambah kepada 5 orang *ada kakak ipar maa . Best kutt dapat kakak ipar yang tersangat sporting , hehooo . Abang aku pun dah tak kongkong aku sangat but he still ambil berat pasal aku , tenkiu tenkiu , hee :D But dalam happy-II to ada jugok rasa jealous sebab malam tadi dorang g datim tengok wayang kat Starmall , haram ngajok koy sedangkan birthday koyy semalam :'( Mak koy cakap , orang tengah bulan madu *Kfine ! =='

Next next , about my life as SPM candidate , yayaya excited nak bercerita . Undang-II di asrama semakin ketat dan pelajaran semakin padat . Ahaks boleh buat puisi :D Well now sedang belajar menguasai ADDMATH *mothafakker payohh* koy bukan otak kira-II tapi sebab minat yang mendalam terhadap subjek Akaun dan memerlukan subjek addmath sebagai sampingan terpaksalah memaksa diri untuk belajar adddmath ==' Kalau takde syuega hati aku rasa memang tolak tepi dah addmath tu tapi atas dorongan dan nasihat dari dia , aku paksa diri untuk belajar demi masa depan aku :') 

And last , thank you for being a part of my life and always give me the spirit to face challenges . Without you , I don't think I could face all I own . You'r always there when I was happy and sad :') I appreciate all your sacrifices to me . Hopefully our relationship remains to marriage .  ILOVEYOU too infinity Mohd Zafrul Hisham Bin . Azmi