Sunday 11 March 2012

Reunion Sheikh Tahir Family ~


Oke today 11/3/2012 bertempat di Dewan Serbaguna Pejabat Kementerian Kemajuan Luar Bandar Dan Wilayah (office pak long koyy) buat reunion family Sheikh Tahir . Act koy baru tahu yang koy ni keturunan 'Siti and Sheikh' tapi sebab nenek koy kahwin dengan orang biasa so nama tu hilang , atotoyy sayangg betol ==' Kalau tak mesti nama koy Siti Fatihah Atirah :o *tak sedak lak rase nye , harhar . Ramai yang hadir tadi rasa macam ada kenduri kahwin pulak padahal jumpa saudara mara yang dah lama tak berjumpa , seronok giloo ! 

Majlis start dari pukul 9 pagi sampai pukul 2petang, memang floor to kiteorang je yang punya almaklom lahh hari minggu , mana ada orang kerja , hehe ~ Yang best nye abang aku datang bersama dengan bakal kakak ipar koyy so adalahh jugak membe aku . Than lepas saudara mara yang tak berapa aku kenal to balik , pak long ajak kiteorang saudara dekat ni pergi melawat office dea kat tingkat 32 *tak silap >.< Besar gila bohh office dea . Ternganga koyy .

Memang jakun habess lahh masing-II sebab bukan calang-II orang boleh masuk office menteri ni . Untung aku ada pak long jadi menteri , kalau takde , haihh memang tak merasa lahh koyy -.- Dah puas satu floor kiteorang melawat dan setiap inci kyteorang posing , meyhh nak show kan gambar-II yang adoo . So enjoy ~

From left : mama , kaka piya , angah :)

yang perempuan je dapat bunga ni * mak koyy suke amat >.<

Berebut nak bergambar kat sini . Ahah !

Aku pun nak jugakk , hehe 

My mum with mak long .

Suasana kat dalam office pak long .

Hah yang duduk atas kerusi tu lahh pak long aku . Dato' Hasan Malek :)


Anak saudara Dato' *nak top . HAHAH !