Saturday, 10 March 2012

Heyy ! Its holiday ~



Teada motif gambar diatas , hehe . Act rindu gila kat blog sampay taktahu nak story pasal apa dah , ahakz ! K first nak story pasal cuti ni , alhamdulillah exam baru je lepas so cikgu tak bagi homework pn , so good ! Haha , but tak rehat jugak cuti ni sebab kena hias rumah untuk perkahwinan abang aku hujung minggu ni , sumpah aku excited . Maklum lahh kenduri kali pertama kat rumah aku . Semua persiapan dah buat , tak sabar nak tunggu hari yang dinanti :') Aku dapat rasa yang aku akan menanges bile angah aku selamat diijab kabulkan dengan kekasih tercinta dea , sebab ? Dea satu-II nya abang aku babe , lepas ni busy lahh dea dengan family dea :') sokayy dea tetap abang aku !

Err act hilang ayat nak tules sebenarnye , atotoyy pejam celik , pejam celik dah masuk bulan 3 pun kan ? Bulan 11 SPM pulak , OMG terlalu laju masa berjalan hingga kan mak koy bawak koy bercuti ni pun rasa macam kosong -.-' k esok gerak pergi office pak long dekat Putrajaya , ada jamuan pak long buat , k im excited sebab first time jejak office pak long , almaklom pejabat orang-II besar kan ?  Spesel siket , harharhar , nanti aku upload gambar-II yang perlu . 

Hah baru teringat something ! K tadi ternampak fb ex bf iteww kat friends , sumpah seronok gila tengok DP gambar dea dengan awek baru dea . Cepat-II aku pergi stalk wall dea , so cute his new gf . Untunglahh si cantek bertemu dengan si kachak , sesuai ohh :) But ada lahh sorang manusia ni jealous pulak tengok kebahagiaan dorang sedangkan gurl ni dengan ex aku bukan ada apa-II relayy pun , herr rase macam tak perlu kutt sebab ex aku tu sikit pun takde feel kat gurl to . Haihh aku sebagai ex dea pun takde rasa jealous malah rasa happy sangat sebab masing-II dah jumpe peganti . Sumpah happy , tahniah taw awakk ^^

# Last , b , aku sayang kaw !! seminggu tak jumpe bhaiii ! :'( tamaw nakal-II kat Bentong oke ? I miss you . Muahhxx kat dahi , mata and pipi awk :-*