Monday 12 March 2012

MISS YOU SO BADLY SAYONGGG :3



K , act dh seminggu tak jumpe bf iteww sebab takde masa masuk cuti sekolah ni pulak dah 2minggu lahh tak jumpe . K sangat sedih , rindu nak tengok senyum dea :( rindu everything about him ! haihh , kite sayam awok Sham ! Awak edop kite . Congrats sebab dapat tawaran sambung belajar awak , dont worry about me , orang tunggu awak :') 

Sangat terharu bila dea cakap nak buad kite jadi isteri dea one day . OMG tak pernah orang cakap gito kat aku sekalipun capital A , thanks awokk ! Kita appreciate sangat , insyaAllah suatu hari nanti saya sah jadi isteri awak :') You know whatt ? Abang itew dengan bakal kakak ipar itew pun bercinta since high school lagi taw dan alhamdulillah relayy dorang panjang sampay ke jenjang pelamin *insyaAllah Sabtu ni jadi kakak ipar sebenar :) 

Ohh nak cerita something , ada sorang macekk neh cakap , kalau niat kite pergi jaoh dari couple kite adalah untuk belajar , insyaAllah hati pun tak berubah , sebab tu lahh hubungan orang yang relayy jaoh tu boleh bertahan sampai ke jenjang pelamin like my brother ! :) Woow sungguh berbangga dengan abang saya sebab dea boleh bertahan dengan kak Piya even jaoh . Hmm terfikir boleh kah Sham jaoh dari aku ? I hope you can sayangg , orang percaya kan awak . 

Engat oke , awak hidup saya . Sayang gile kat kaw dow ^^ Jangan pernah tinggal saya .
Terimakasih sebab awak sentiasa dengan saya sewaktu saya rasa takde orang dah yang boleh saya percaya melainkan awak b .  I LOVE AND MISS YOU MORE THAN WORDS <3 :*