Saturday 14 April 2012

HE ATE MY HEART :')



Harharhar , scary title ? :O no no no , Im happy as long as Zafrul Hisham beside me cuz what ? Sebab dea selalu mencuba buat aku bahagia dengan apa yang dia lakukan . Semalam (13.4.12) kiteorang meet setelah 3minggu tak jumpe ni , rindu gile babengg ohh >.< than tengah happy-II ni tetibe berlaku sedikit salah faham yang membuatkan aku bengang tahap gaban lahh *rasa nak maki dea pun ada tapi saboo je lahh =='

Kiteorang gaduh time-II bas aku nak gerak dah so aku tinggalkan je lahh dia kat bus stand dalam keadaan bengang . *naek bas teros nanges , aku tak peduli dah mat indon depan aku tu pandang pelik , hee ==" than dia text minta maaf bagai , memang tak lahh aku nak layan time hati tengah panas !

Lepas dia tak berjaya pujuk aku , entah mana dapat idea gila dia text cakap nak datang Mempaga semata-II nak jumpa aku than minta maaf . Aku fikir just main-II je , so aku ignore je lahh . Tapiiii aku nampak depan mata aku sendiri , dia follow belakang bas , aku tak tahu dia pecut berapa kilo untuk kejar bas , huhh gila betol kau ni b :'( 

Sumpah terharu tengok kau datang jumpa aku dengan airmata kau yang mengalir laju tu :') Tak berbaloi kutt dia datang Mempaga semata-II nak minta maaf sedangkan kiteorang jumpe tak sampai 5minit pun sebab aku kena rushing balik Temerloh pulak . Kalau lelaki lain tu aku tak tahu lahh sanggup or tak ;) So now Im realize that you really-II love me ! thanks sayangg sebab awak sanggup buat apa saja supaya kita maafkan awak :') Tapi worry juga dalam masa yang sama sebab nampak pucat gila muka awak . Saya janji tak buat awak risau sampai macam ni dah , terkejut koyy ! Nak pujuk saya pun please jangan buat gila lagi . Saya risau sebab awak bawak motor dalam keadaan awak tak sihat . Marah macam mana pun saya dekat awak , saya tetap sayangg kat awak Zafrul Hisham :') Engat tu oke ! <3