Sunday 6 May 2012

7.MAY.2012 -.-


Motif ? Dah terbayang nak tempat tidur cenggini lepas tamat SPM :D

Kemas semua barang dan bersiap sedia untuk pulang ke asrama . Boleh bagi cuti lebih dop ? Rindu kat mama kite tak hilang lagi :( Selalu macam ni , bile balik rumah berat hati pulak nak balik hostel sebab kena tinggalkan semua yang selalu ada ditangan *Xperia , Laptop , Internet and bla ... bla ... bla* OMG mama cakap ,' its okayy adik , lagi berape bulan je nak habes sekolah dah. ' Prinsip tu je lahh yang selalu aku pegang selama ni , be patient ! 

Around pukul 4petang karang gerak balik asrama then nak borong satu TF *bawak makanan banyak-II* aku ni pemalas sikit nak turun makan , even duduk kat tingkat 2 je . Sebab tu selalu kena bebel dengan bf aku , hahah :D Btw , Khamis ni start exam mid year dah , seriusly , macam tak percaya , cepat gila kutt masa berjalan , atotoyy >.< Lepas cuti 2minggu , JUJ pulak *maybe* kemudian wow tak bagi chance langsung ! Bak kata mama aku , dah setahun pihak kementerian bagi aku cuti *form 4 HAHAHA :D 

Alhamdulillah , sekarang makin rajin aku belajar sebab around aku semua budak-II yang nak belajar , tapi kalau duduk rumah memang aku tak belajar , aku nak maen puas-II ;D Now tengah busy menyiapkan kerja kursus Akaun *peningg gila bhaii* Addmath pun ada kerja kursus *tak sentuh hape pun lagi* sebab nak tumpukan pada Akaun dulu , lepas siap Akaun baru buat Addmath pulak . Takpe sabar , sabar dan sabar , semua ni sekejap je , hee :) Lepas SPM aku nak tidoooooooo puas-II *hobi aku is TIDUR, so what ? Hee , *dah terbayang pulak aku tidur memanjang macam bf aku buat sekarang . Perghh jealous bhaii , aku sekolah , dea tidur . Aku balik sekolah pukul 2 baru dea bangun , haihhh ==' 

So mals nak type sampai tak cukup ruang *ececehh padahal dah banyak dah ni , hee . Sampai sini je lahh aku nak bercerita *act pagi-II buta kurang idea sebenarnye . Ngeh ngeh :D K chaww . Thanks for reading :*