Friday 24 February 2012

3minggu tak balik , apa dah jadi ? -.-'


Heyy Im back , makin  hari makin busy kat sekolah , almaklum lahh semenjak menjadi prefect dan sebagai pelajar SPM , so tak sah lahh kalau aku tak duduk diam . Lebih-II lagi aku pegang jawatan sebagai ahli sidang redaksi untuk majalah sekolah . Perghh bukan senang ohh tugas dea even jadi AHLI je tapi masing-II ada peranan sendiri . Dalam seminggu tu jarang jugak lahh aku masuk kelas sebab kena buat perjumpaan dan bagai-II lagi lahh sesama ahli . Alhamdulillah pelajaran aku jugak meningkat dari sehari ke sehari :)

Next story pasal apa eyh ?? Err terlalu banyak nak cerita sebab 3weeks tak balik rumah , so macam-II story ada . Ohh-II aku nak story about life aku bersama dng Sham . harharhar boleh dikatakan setiap minggu kiteorang jumpe . Macam minggu lepas dea datang hantar makanan kat aku , hehe . Thanks awok , terharu even awak tengah kerja time to tapi awak curi-II keluar semata-II sebab nak hantar makanan kat kite :') Kesian penat je muke awak tapi senyum tetap tak lupe , hee maaf dh susahkan awak b >.<

As long berada kat asrama , macam-II aktiviti asrama buat . Haritu ada jamuan asrama , buat pulak malam memang sejuk lahh cuaca kan , buad kat depan asrama aspura memang syok lahh budak-II date kan ! *K jealous* -..- Than tengah dok lepak dengan budak-II ni sambil makan BBQ warden asrama benarkan aspura aspuri tengok bola MU vs Liverpool , ahah perang pun bermula lahh *faham-II kan aje ;) 

Haihh act minggu depan dah exam , OMG serem nehh :3 insyaAllah cuba untuk buat yang terbaek :) kbaii .