Friday 24 February 2012

HELL LIKE HELL -.-




Yayayaa ~ memang tak menang tangan ohh duduk kat rumah still kena study , duduk kat hostel lagi lahh kan . Ahah tak kesah pun sebab lagi 9bulan je aku kena berkorban . After that , aku relax duduk depan tv makan kuaci :D act baru lepas settle buat hw science , Math ad hw jugak tp seriusly lupe nak bawak balik sebab habis je sesi persekolahan , aku terus blahh dengan bebudak ni . *punye lahh excited dapat balik kan , ahah !

Tomorrow dah balik hostel ,sedih jugak lahh sebab rindu kat parents tak hilang lagi ni . Aku baru je balik rumah tapi harini dorang pulak takde , pergi Nilai cari barang hantaran , hadoyy minggu-II aku exam ni lahh abang aku nak kahwin nye ==' saboo je lahh ~ Selerak dah rumah ni macam orang baru pindah , haha even aku perempuan tapi mama aku tak bagi tolong dea menggubah , dea suruh aku study je . K good ;)

Sebelum terlupa , tu kat DAISYPATH , sudah 4bulan maa dengan dea . Honestly aku lupe kutt anniversary tu , bubu kite yang wish tepat pukul12tengahmalam kat aku . Thanks buu sebab engat , kite terlupa sangat-II sebab busy ohh , soryy , kite tahu awak kecewa sebab kite lupe pasal ni tapi at least kite tak pernah lupe awak oke :D ILOVEYOU buu . Im happy with you ! Muahhxx kat pipi :*

Dah taktahu nak cerita pasal apa , *kekok tekan keyboard dah -.-' see u next time . Kbaii :)