Sunday 5 February 2012

MIMPI BURUK :'|



K sumpah seram , taktahu apa masalahnya , malam tadi tak boleh tido lena . Bila lelap je mata , mesti terus mimpi bukan-II Ohh maii , apa kes ni ? :'( Sham cakap kalau tak boleh tidur text dea tapi tak sampai hati nak kacau dea tidur semata-II nak bagitahu yang aku dapat mimpi buruk dan memerlukan dea untuk teman aku :'| 

Hmm takut sangat bila dapat mimpi menyeramkan , tapi semua mimpi tu berbeza-II *crying* Harini dah nak balik hostel tapi bangun awal pulak , aduhhh! Tidur awal lahh aku jawabnya malam ni ==' Tapi tetibe hati berbunga bila dapat text dari Sham pukul 4.45pagi *agak dh msti tgh melepak lagi tyme mcm tu ==' he said : jangan pernah tinggal dea blablabla , semua kata-II dea mengingatkan aku supaya TAK CURANG ! K dah diam!

Atotoyy kekadang nak tergelak pun ada bila dea selalu ingatkan aku cenggini sebab nye tengok muka gangster tapi dalam hati ada taman , hahak ! ILY sepet :* Muahxx kat pipi . Nak sambung tidur balik , around pukul 12 tengahhari baru bangun . Kbaii :)