Friday 3 February 2012

Awesome !


Sejak duduk asrama ni , tengah gaduh dengan boyprengg pun boleh senyum sebab kawan-II ada , dorang tak pernah buat aku jemu dengan hidup aku . Happy je selalu , sampay bf koy cakap , koy lupe dea bile jumpe membe , yepp mengaku lahh dorang segalanya untuk aku taw , bf nombor 2 , ahah oke tak ?  

Act nak cerita pasal kat sekolah dan kat asrama tadi . Atotoyy tataw kenapa harini rase macam sekejap sangat belajar , tuptup dah pukul 12 and loceng sekolah pun bunyi , walaweyhh melompat weyh . Jangan terkejut lahh kalau aku cakap , aku orang kedua awal balik ke asrama , ahaha *excited kan ? Hee , tengah kemas buku nak balik ni tetibe Haidir datang kelas , dea bagitahu yang Sham suruh aku tunggu dea kat TheStore je , mean aku makan 'beradap' dengan membe-II aku je lahh kat KFC tu. Tak kesah pun sebab boleh aku makan dengan gelojohnye dan tak perlu di cover . Ahaks ! 

Than around pukul 12.50tengahari kiteorang naek bas pergi bandar dan terus menuju ke arah KFC *lapar lahh kate kan , hee , sambil makan sambil snap snap sana sini . Dah kenyang tu tunggu pulak bf Ayda kat bus stand , maklom lahh aspura pergi solat Jumaat , hewhewhew bile dah nampak bayang aspura , kiteorang pun gerak ramai-II pergi TheStore , aku text Sham tanya kat mana semua lepas tu kiteorang berpecah , gerak dengan couple masing-II *So sweet >.< ahah !

Lepak denga  Sham sejam je sebab dea nak masuk kerja *ponteng kejap sebab nak jumpe aku punye pasal , karang dea cakap busy , penampa aku bagi , ahah so dea takde pilihan :D Seronok sangat harini sebab semua yang aku rancang dari awal minggu lepas lagi semuanya menjadi , alhamdulillah . Senyum memanjang je aku harini , Apa-II pun semuanye best , campur otak gila-II si ketua asrama perempuan tu , perghh memang masyuk arh aku cakap , ahah . 

Hope kebahagiaan aku tak tamat sampai harini je insyaAllah , amin . Thanks to Zafrul Hisham a.k.a Abam sepet sebab buat kite nanges dan gelak harini , sayang kaw sangat-II ohh :') btw , sakit lahh masa kaw cubit paha aku tu gile ==' . Hee , tanak cerita panjang-II sebab melalui gambar pun dah boleh menceritakan kebahagiaan seseorang kan ? :')

Credit to : Staff KFC yang handsome :D

Hoyhoy , aku dah beli Digi Easy tapi tataw mcm mne nak pakai -.-'

Sementara tunggu bas , posing je lahh ;)

Seronok kan ? Hee tu je kbaii ~