Saturday 4 February 2012

ALLAH IS GREAT :)




Alhamdulillah , aku dah pandai jaga kata-II aku skrg ni , ahah bangga sangat bila bubu kite cakap ' sayang , kaw dh brhbh since stay kt asrma , sp ajr jd baek dng aku ni ?' *serius , gampang ngat rse , oke koy thu koy tak jge aty aok dlu , ahah tp bile tengok mbew ber'sweet-II dng bf dorang so teringin nak jd gtu gak . At last , dea ckp aku berubah , alhamdulillah :') 

Ohh ohh , masuk harini dah 5 kali dea ajak aku jumpe mak dea , OMG takutt , takutt mak dea banyak tanya , karang tergagap aku nak jawab , aduh! First dea ajak masa kat bandar , dea cakap 'kite takde apa nk buat kt bndar , jum jumpe ma , ma pun cakap , nak tengok awak dari dekat ' atotoyy dengan pakai baju sekolah nye dea nak bawak aku jumpe ma dea ? Ohh memang tanak lahh , hee .

Jawapan aku bagi 'tunggu jerawat kat muke saya ilang baru boleh jumpe , takutt mak awk reject pulak kalau nampak jerawat ' ahah waktu tu lahh dea cubit paha aku *sakit lh beruk ==' Apa-II pun saya bahagia dengan awak , saya nak menanges , ketawa semua dengan awak je tau b , tamaw orang laen . Hmm maaf dah buat awak nanges haritu , saya tahu saya salah , sumpah menyesal gila . Saya janji saya tak buat lagi , percayakan saya please b :'| 

Oke next , nak story pasal minggu depan , k minggu depan hostel aku tak balik sebab nak buat jamuan asrama , aku sebagai pelajar asrama baru kena buat persembahan , atotoyy menyesal pulak masuk hostel lambat , grr ! Tapi takpe lahh , jadi kan semua yang berlaku sebagai kenangan sebelum habes sekolah ni , ahah ! 

Thats all kbaii :)