Thursday 26 January 2012

UNTITLED :|




Koy nak balik hostellllllllllll ! Koy jemu duduk rumoh :( koy dah jemu dengan henset , koy dah jemu dengan segala bende yang ada kat rumoh ni , ahahh . Mak aku cakap sebabnye aku nak balik hostel sebab aku gaduh dengan Sham , atotoyy mane ad lahh . Entahh rindu kat membe-II dah , nak lepak , nak gelak sakan dengan dorang semua . Hee ~

Rendu nak bergurau kat dalam surau before solat maghrib , hehe . Act , tak text dengan Sham lagi harini , hm bangun-II je terus cek henset , tengok kutt ada text dari dea but hampa , takde pun . So sad :| takpe lah , dea takde kredit , aku pun ciput je kreditnye , malas nak topup sebab 2 hari lagi nak balik hostel dah tapi rindu nak gayut dengan dea , hm aku topup lahh esok , hee ^^ *keling !

Homework semua dah seap , so goyang kaki jelahh sekarang ni , taktaw nak buat bende dah , ohh petang ni balik Temerloh , yeyy esok jengjalan bandar Temerloh dengan parents before balik hostel hari ahad . Cerita pasal Temerloh , hm abang koy nak kahwin dah , tapi tak tahu bile , dari tahun lepas cakap nak kahwin tapi mak koy tak bagi , dea suruh habes belajar dulu than baru boleh kahwin tapi umur abang koy bukan makin mude kan ? 2012 ni umur dea dah 25tahun kutt *adoyy , aku pn lupe dah >.< ewm papa cakap abang dah ambik borang kursus kahwin OMG aku takut pulak bila fikirkan yang abang aku tu bakal jadi suami orang . Hm dea satu-II nye abang aku taw so aku mesty rasa kehilangan kan ? Dea boleh layan aku macam sekarang lagi ke bile dea dah kahwin nanti ?? 

 Aku takut fikirkan kemungkinan tu , aku sayang dea gile-II ohh , dea abang aku satu-II nya , takde yang kedua or ketiga taw . :'| Angah , adek sayang angah . Dulu , adik ada along so takde lah kesah sangat kalau along kahwin sebab adik still boleh bermanja dengan angah but now along dah takde , adik ada angah je , can you be mine forever even angah dah jadi suami orang nanti ? :'| hm aku cerita pasal perasaan aku ni kat Sham , boleh pulak dea gelak :( dea cakap , insyaAllah angah tak berubah kan ? Oke I trust him . 

K enough-II kang tetibe aku nanges , hee aku nak ajak Sham datang kenduri kahwin angah nanti . InsyaAllah tu pun kalau Sham boleh turun Temerloh , I hope you can ye b . K dah dah , huhu taknak fikir lagi , lambat lagi kan , lex arh , ahaha . B b , sayang minat lagu ni BILA AKU JATUH CINTA by Awi Rafael , best ohh ^^ , nanti maenkan untuk saya okengg ;) 


#B , I have surprise for you , nanti ringankan tangan untuk melawat Twitter saya taw b . Background Twitt saya gambar awak . Rindu gila nak jumpa awakk !! ILOVEYOU hero , muahhx kat pipi ^^