Thursday 26 January 2012

GADUH :D




K terbaek , setelah 2minggu lebih tak bergaduh dengan Zafrul Hisham tetibe pagi tadi sampai lahh pukul 8malam tadi bergaduh nye . Haram dea mesej koy , koy pn tak mesej dea *konon tak heran lahh gaye nye tapi dalam hati bapok rindu kat dea . Kejap-II belek phone tapi tengok takde text dari dea , sunyi je henset koy :'| 

Hm aku memenuhkan masa dengan menonton televisyen , kemas rumah , dengar lagu and bla ... bla ... bla , nak makan tak boleh sebab puase :) So buat je lahh apa-II yang patot . Tapi maghrib tadi baru dea text aku , dea minta maaf pasal perangai dea yang mcm budak-II tu *Yeahh koy bangga sebab ego koy tak kalah arini , ahaks ! Than kiteorang discuss siket-II pasal kiteorang . Bila dah settle semua , dea cerita lahh yg dea ada probs dengan family . 

K , dengar probs dea tu aku rasa mcm 'wow sellfish nye kaw Tieyya , pakwe aok ad probs , haram aok tahu ' K koy useless :'| Now tak text dea lagi sebab dea cakap nak settle kn dengan parents dea , bila aku tanya knp terus dea tak reply dah . Takpe lahh , bagi dea space dng fmly dea . 

Last , for Zafrul Hisham - > b , sy harap awak tak buat keputusan melulu taw sayang , cakap baek-II dengan ma tu , jangan  gelabah , ma awak mesti faham yang awak nak yang terbaek tuk family awak . Jangan risau , saya sentiasa ada untuk awak . Jangan nanges dah taw , hero saya tak lemah kan sayang ? :') ILY .