Monday 23 January 2012

I LIKE IT .



Its truuuue sangat b ^^



Oke sape-II yang terbaca status aku kat fb first yang bertules 'untunglahh  angah aku ajak Icham maen futsal and bla... bla ... bla' wohohoo sumpah happy gila , honestly abang aku bukan seorang yang open minded dengan aku oke . Sebelum ni ada je yang tak kena dengan couple aku , kadang tu , kalau dea tak suke , dea sound je mamat tu taw . 

Tapi tadi masa tengah makan besar kat Go Bang , phone aku letak atas meja , tetibe dea capai phone aku . *mentang-II phone aku ada android , tak macam phone dea kan , ahahah :p aku nampak dah dea taip menaip kat phone aku tu , engat kan dea buat apa , dandan text dari boyfie aku sampai , eh tengok dea ralit pulak , aku cuak dah lepas tu dengan muka tak bersalah dea cakap ' lex dik , lagi 3mesej' *Adoyy gelisah dah aku . 

Tak lama lepas tu dea pulangkan balik , aku baca mesej-II dea dengan Sham , OMG dea ajak Sham maen futsal , nak kenal-II katanya , dan dalam mesej tu dea mengaku yang dea tu abang aku , bukan aku , Sham pulak layan je , spoting gyle kaw b . Rasa nye kalau ex aku , tak reply dah mesej tu , haha . Terharu bila Sham cakap ' b nak kenal rapat dengan fmly awk . Bile awak nak bawak b jumpe dorang ?' Tak pernah saya jumpe bf mcm ni taw , dengan Amer pn tak cenggini . Are you serius with me b ? 

Alhamdulillah , thanks sangat-II since saya masuk asrama until now , u always make me smile , smile and smile je b . Tak gaduh langsung kutt kite . Saya pun sengan nak belajar bila segalanya berjalan lancar taw b .Saya suke sangat-II pada awak yang sekarang b coz awak faham saya , always support saya . Jujur lahh kan , saya tak aspek pun yang awak tak kesah bila saya cakap saya tak bawak phone pergi asrama , I think awak akn pkse saya but awak just jawab ' takpe syg , asl kn awk blja dan tak lpekn b , b tgu syg' OMG it was like ' ni ke Sham yang aku kenal ' HOHO you so different sekarang b . So matured , mungken masa yang mendewasakan kite kan sayang :') Thank God coz send him back to me . ILOVEYOU ZAFRUL HISHAM ! :-*