Monday 2 January 2012

MOOD SPOILED -..-



Nahh , nombor kaw sakai :p


Dah seminggu kutt bende ni berlaku . Tetibe ada nombor sesat buat message copy dengan aku . Haloo kalau line Pahang tu maybe aku boleh tanya lagi membe-II aku tapi ni luar line Pahang , tak kenal langsung . Waktu mula-II message sampai tu memang tak syak apa pun . Engat kan tersalah anta so buat tak tahu je lahh .

Membe-II yang pakai nombor baru , dorang memang faham sangat dah dengan aku , kalau nombor yang aku tak kenal , memang aku tak layan , call pun jangan harap aku angkat . So korang yang dah tukar nombor tu better bagitahu awal-II nama korang kalau nak contact aku okengg ;) heee ~

Tapi kalau dah setiap hari nombor yang sama je sesatnye , itu bukan sesat dah nama nya tap sengaja sesat . So tadi aku text lahh dea , apa masalah buat msg copy bla .... bla ... bla , eh-II dea marah aku balik ? Dea cakap tak sengaja ! Lol bang , takkan nombor awek sendiri tak engat ? :p  Serabot ahh . Jangan buat lagi taw , kang penampo aku bagi *ececehh berani ke ? Eh berani okengg , jangan pandang aku sebelah mata , even badan aku kecik tapi dapat penampo dari aku , agak berdesing jugak lahh telinge awak tu :p hehe kbaii !