Saturday 7 January 2012

REAL LAST POST !


Oke tomorrow masuk asrama dah . Takde online facebook or update blog . If online pun jarang kutt , nak deactive fb tapi boyfie kite suruh biar je , so kite serahkan acc ni kat dea. Barang semua dah packing , sehari suntuk kat bandar beli barang itu ini . Duet mama habes utk aku harini around RM300 , bajet yang papa bagi kat mama pun habes kat aku . Ni semua gara-II beli kasut sekolah POLO aku ~ hehe thanks mama , maseh nak melayan kerenah anak mama yang dah banyak buat masalah kat family . ILY ma <3 Ohh ohh , barang pertama yang masuk beg adalah baju Sham , hoyy yang tu tak boleh tinggal , aku pergi mane-II pun bawak , kalau takde tu memang tak dpt tidur *serius b >.< Hee nametag awak tak payah risau lahh , always ada dalam purse saya . Thanks faham saya ye awak , ILOVEYOU ! ILOVEYOU ! ILOVEYOU ! Kbaii :)