Friday 20 January 2012

EVERYTHING JUST FINE ~





Alhamdulillah banyak yang berubah kat diri aku ni , kebanyakan membe-II aku cakap sebab aku couple dengan Sham ! Ye ke b ? Entah lahh , mungken ada kesedaran dalam diri kutt :) This week everything jalan dengan baek , start from bebudak dorm aku yang macam 'taska' tapi sekarang dah beransur kurang , syukur-II *maklumlahh dapat penolong ketua dorm yang tegas . HAHA !

Second , hah nampak tak DAISYPATH aku yang kat sebelah kanan tu ~ Yayaya , 3months with him , serius aku cakap , aku lagi suka tak bawak phone pergi asrama sebab memang aku TAK bergaduh nye dengan bf aku . Bak kata Mima 'sweet gile anak husin ni bila cakap public dengan Sham'  awww aww kembang sioot *aku orang paling lama bergayut kat public sampai tak sedar dah beratur panjang pun orang tunggu turn nak call >.< Hehe ~

Third , Rabu lepas balik koko pukul 4 petang dandan lahh hujan turun , lenjun habes baju Tshirt aku , Ayda ajak lahh 3,4 orang mandi hujan *alang-II basah kan , hahaha ! Best , dah setahun lebih aku tak mandi hujan , maklum lahh dok rumah sesorang takkan tetibe nak keluar semate-II mandi hujan kan , dah terlanjur ada membe ni apa salahnye , syok gyle , maen bola tampar dalam hujan ! Kaw ada ? :D 

Next apa nombor -.- err forth ! Oke oke , study semakin hari semakin baik , maybe ada hikmah couple dengan budak dah habes sekolah , lebih fokus babe ! Takde yang diperhatikan lagi kat sekolah , just buku buku buku dan buku je yang aku hadap selama kat sekolah dan asrama . Ohh ohh btw , budak form4 baru lelaki ramai hensengg-II taw , HAHA *sempat jugak mengintai xD intai je hati tak terbukak pun kat budak lower neh :p 
Oke end kat sini je lahh cerita aku ye . Bosan eyh sebab bw asyik baca cerita yang sama je , ahaha blog budak hostel , biase lahh . Tata :)