Friday 13 January 2012

FIRST WEEK HOSTEL ~


Oke baca dah title to ? Yeahh hyee Im back , seminggu menyepi dari fb dan blog but now kembali semula selama 2jam sahaja ! Kenapa ? Ada limit nak online ke ? HAHA tak lahh , atas kesedaran diri sendiri je , baru minggu kedua sekolah tapi homework dah macam nak SPM berlambaknye ==' 

Okeoke stop merepek ! Nak cerita pengalaman kita kat hostel bagi minggu pertama , *macam tak pernah masuk hostel je aku ni , HAHA biarlahh saja nak menules , heyy jangan terkejut okengg baru masuk hostel , aku jadi penolong ketua tapi lagak aku ni macam ketua dorm sebab ketua dorm aku lembut sangat. Sumpah sakit hati dengan cara dea buat kerja -..- huhh , but alhamdulillah everything sangat-II oke , peraturan boleh blahh lah ketatnye but tak kesah pun , tu semua utk kebaikan kiteorang gak . *Wahh sejak bile Tieyya jadi cenggini ==" HAHA . 

Baru setahun aku tinggalkan asrama tapi dah macam-II aku lupe , firstly waktu pagi Isnin nak pergi mandi harito . Wahh bukan main melenggang aku masuk toilet *buat macam kat rumah , hanya bawak tuala je masuk toilet , hambek kaw , 4kali ulang alik dari toilet ke dorm , padahal dorm aku dengan toilet jauh lahh jugak . huhh ! Than schedule aku setiap petang lepas habes study pukul 4.30 dan malam nye pula pukul 10.30 memang wajib call bf kite <3 Terkejut jugak lahh , engat kan duet syiling yang aku bawak banyak-II tu boleh buat utk stok sebulan rupenye tak sampai 3hari pun :( Sean dea , aku tak dapat call tapi still boleh text sebab borrow phone >.< 

Oke this week aku balik naik bas bersama 6 orang kawan aku. Tak ramai pun balik naik bas , boleh kira pakai jari je sebab kebanyakan balik naik kereta . Aku balik naik bas ni pun sebab nak jumpe bf kite . Maklum lahh seminggu contact pakai public , kekadang je bukak sim  *sadis betol ==' Lagi pun lepas ni 3minggu tak jumpe sebab dea balik kampung dan terus masuk kerja . Oke tak tipu , sepanjang couple dengan sesiapa pun , bf kite ni first couple yang nampak kite nanges depan mate dea sebab kite memang tak pernah nanges depan bf sebab segan kutt tapi tadi ntah kenapa senang gile airmate ni mengalir , adoyy ! Aku nanges sebab takut dea jauh dari aku. Huwaa serius bile terfikir balik , malu ohh >.<

Hee , pukul 4petang dea gerak pergi pusat snooker dengan member dea , aku malas nak follow so berpisah kat depan kedai makan , lepas tu bebudak ni ajak makan-II dulu , tengah syok makan macam-II jenis yang di'order , tetibe muncul pulak kelibat warden asrama kiteorang , wahh masing-II cuak , tapi dea tak perasan kiteorang pun , so watlek sudah . *Naseb time tu takde bf aku , kalau tak , kantoi gitu je yang aku ni couple dengan anak jiran dea , ahaha xD time tu just ada aku , Adah , Enot , Mien and bf Adah *dah rancang awal-II kalau warden tanye sape mamat tu , jawapannye , abang angkat ! Ahaha poyo masing-II :D
Oke sampai sini je lahh aku nak berceloteh . Minggu depan aku balik lagi sebab cuti raya cina kan . Doakan senyuman dan gelak tawa aku ni akan bertahan lebih lama okengg . Baii ~