Thursday 5 January 2012

5/1/2012





Thank God tarikh ni memang membawa tuah lahh kat aku ! Happy sangat harini even aku datang agak lambat sikit pukul 7.20pagi *tyme orang tengah beratur dekat tapak perhimpunan . Haha tapi ramai yang datang lewat , masing-II buat muka tak bersalah beratur ikut kelas , hehe ~ Aku lambat harini gara-II melayan kerenah b aku tu . Terharu , dah 2hari dea kejutkan aku pergi sekolah . Pukul 5setengah je dea call suruh bangun mandi semua lepas tu text dengan dea sampai pukul 6.45pagi . Habes text dengan aku , baru lahh dea tidor , kesian sebab dea balik maen snooker malam tadi pun dah pukul 3pagi then tak tidur sebab nak kejutkan aku , haihh terharu sangat dengan perangai dea dan kadang tu terfikir jugak , dea still boleh layan aku cenggini lagi ke bila dea dah kerja nanti ? :')  

oke-II tanak fikir lagi , hmm back to the title , macam bermakna je tarikh tu kan ? Alahh mesti lahh , kan dalam entry lepas aku ada cakap yang boyfie aku nak datang sekolah , hantar buku teks ! And dea tunaikan janji dea tu even lambat tapi sempat lahh kiteorang borak-II , hee >.< Janji dengan dea nak jumpe kat kantin masa rehat tapi sampai aku seap makan , batang hidnug tak nampak ! Bak kata Miema 'dah tarik muke dah Tieyya , balak dea tak datang ' ahaha , memang , nak nanges rase ^ ^ 

Dah puas ronda sekolah , kiteorang pun naik kelas , tak lama lepas tu dea datang dengan Amer dari belakang . OMG rasa nak peluk je ! Ahaha *gatayy >.< Senyum sampai ke telinga aku , tak nampak apa dah *kalau pengetue lalu pun aku buat taktahu je kutt :D Dea pulangkan calculate and bagi name tag dea . And seriusly , aku terus semangat nak belajar ! Tyme ADDMATH tadi , semua soklan aku boleh jawab , huhu . Kaw ade ? :p hehe ~

Haihh buat masa sekarang tu lahh pertemuan kiteorang yang last before aku masuk hostel hujung minggu ni . Its oke , I know , awak boleh jaga diri sendirikan sayang ? Saya tamaw b nakal-II kat luar , b yang bagi semangat kat saya supaya belajar dan berjaya dalam hidup dan saya jadikan semua tu sebagai pembakar semangat . jangan pernah tinggal saya okengg ? ILOVEYOU ! ILOVEYOU ! ILOVEYOU sepet >.< Thanks make me happy today ~