Saturday 21 January 2012

2010 WAS ONE FIVE




Apa kah perkataan diatas etu ? Adakah nombor ekor ? HAHAH pale otak kaw ! 2010 dulu aku form 3 a.k.a 15th , yeahh rendu gile moments mase form 3 . Banyak kenangan pahit berbanding kenangan manis . Kenapa ? Sebab mase form 3 lahh , last year aku jadi budak nakal , last year aku jadi budak tak matured , last year aku bawak phone pergi asrama , last year aku tak menghargai life aku sendiri . 

Why , why and why ? Cause now aku sedar tak semua yang aku nak tu boleh senang-II dapat . Macam pasal asrama tu , sebelom ni aku tak hargai pun , aku tak pandai rase bersyukur pun but now semua berbeza . Thanks lahh kat Miema , pasal kaw , aku sedar taw . Hehe , Mase form 3 dulu tak fikir pun pasal PMR tu , anggap macam exam biase je , huhh . Bayangkan lahh , esok nye paper last Maths , boleh lagi geng-II aku maen carrom malam tu , haha watlek je masing-II :D

Best gyle arh moments lepas habes PMR , asrama buat macam hotel , kadang-II seminggu tak balik , haha selambe . Tahun tu jugak aku kenal dengan Amer , wow tak sangke dah 2years break dengan dea but still kawan sampai sekarang . To her gf , aku tak cari dea but dea cari aku so jangan salahkan aku ye dik :p

Tahun 2010 tu jugak lahh mengajar aku jadi insaf sangat-II , hard gile nak lupekan semua tu , start pada kes tu , mane ada aku buat perangai dah . Cukup sekali aku kecewakan family aku ! And now , aku dah matured , sudah boleh menilai mane baek and mane buruk :') Bile difikirkan balik rase macam stupid gile kaw Tieyya  buat perangai cenggitu , haihh but semua dah lepas , aku harus laluinye even pahit  . Alhamdulillah disaat aku tengah down parents , boyprengg and friends always ada dengan aku . Dorang je yang nampak perubahan aku . Thanks guys , sayang korang :) 2010 always in my mind ~