Wednesday 4 January 2012

ALHAMDULILLAH





Ada hikmahnya disebalik aku sangkut itu ini dan sekarang semua dah berjalan lancar , hilang semua kerisauan aku sama ada aku dapat asrama or tak sebab tadi Kak Ain panggil suruh datang pejabat asrama , rasa nak nanges pun ada sebab tak ready nak tahu jawapan . Then Kak Ain dengan muka senyum boleh cakap cenggini 
Kak Ain : Fatihah Atirah ye awak ?
Aku : A'ah , kenapa kak ? *senyum :)
Kak Ain : Awak lulus , bila-II awak boleh masuk asrama :)
Aku : Serius kak :D ewm saya masuk Ahad ni lahh sebab barang tak beli lagi 

Ya Allah bersyukur gila kutt engatkan dah takde peluang sebab kesalahan aku dulu kan but Allah Maha Adil , Dia bagi peluang kat aku untuk berubah . Dan-II masa balik sekolah tadi around pukul 2petang aku terfikir dalam hati 'kalau Sham datang kan best' Kemudian aku baru je melangkah naek kereta , aku nampak dea bawak motor Lee datang sekolah dengan pakai T-shirt bola and selipar Fipper yang aku bagi kat dea . Wow terharu :')

Tapi dapat tengok dari jauh je , dea lambat seminit , hehe sean awak b . Tapi takpe , esok dea datang sekolah hantar buku teks OMG rendu kutt nak jumpe kejap. Heheh >.< Excited aku cerita macam -II pasal sekolah . HAHA dea risau sangat aku sangkut dengan budak Repas , aduyy , bebudak baru tu pangkat adek je dengan saya sayang :) Dont worry my heart is yours ! So sekarang ni nak cari baju asrama *yang dah singkat dengan aku tu -.- dan cadar asrama ! 

Serius rindu kutt kat asrama , hehe excited ni nak tunggu hari Ahad . Pray for my succees in SPM ya :)
Bye guys ~