Tuesday 3 January 2012

LAST POST :')




OMG macam tak percaya esok dah sekolah . haihh satu set baju sekolah aku tak bersentuh *dok bergantung kat belakang pintu , haha takde mood gila kutt :( Tapi aku ni bukan lahh sesiape yang boleh stop kan masa ryte ? Dah Allah tentukan aku lahir tahun 1995 ! Ulang lagi sekali 1995 *erghh ! 

Sedih kutt nak tinggalkan semua ni , maklumlahh dah biase segala nya ada dengan aku tapi tetibe kena tarik OMG it was like 'ma , its mine' memang lahh setahun je tapi kalau setahun aku nampak semua nya depan mata cume tak boleh sentuh apa citer kan ? Huwaaaa , Allah je yang tahu perasaan ni ;'( Sedih sangat , lagi berapa jam nak masuk 4/1/2012 *sekolah ! -.- Haihh sekarang jam menunjukkan pukul 3.37petang tapi bf aku still tak bangun lagi . hmm rndu kat dea , nak dea layan aku tuk kali terakhir before aku of fon :(

 Hm petang ni nak berfixie puas-II sebab lepas ni memang takde mase dah nak main-II or release tension :( , sabar je lahh kan , BERKORBAN! B , lagu ni untuk awak , supaya awak tahu , even awak berjauhan dari saya tapi awak dekat dihati saya :') Saya sayang awak . Even awak tak pernah bagi saya apa-II tapi saya tak mengharapkan semua tu , cukup lahh awak selalu ada ketika saya perlukan awak . Terimakasih sepet , iloveyou , iloveyou , iloveyou ! >.<


If dalam masa seminggu tu saya tak contact awak , bukan bermakna saya lupa awak tapi saya busy dengan study ! BUKAN dengan lelaki laen oke ! I promise you sepet :') Saya percayakan awak so awak harus percaya kan saya . K lahh , terkeluar pulak airmata ni hah , lebih-II lagi lagu kat blog aku ni menyentuh hati sangat :')
Hmm if ada yang melawat blog aku ni dan nak aku follow balik blog korang , Shoutbox ada dekat sebalah kanan tu , tinggalkan link disitu oke . Aku akan follow korang balik tapi lambat lahh sikit okengg . Thanks baii :)