Sunday 1 January 2012

2/1/2012




Ohh baru hari kedua kita melangkah ke tahun baru *awal masihh :D Esok belum start sekolah lagi tapi budak asrama start tengok sekolah dah , ahahah padan muka sama mereka , kena pack barang itu ini macam aku tahun lepas tapi buat masa ni aku relex lagi , boleh ngadap laptop tapi sebenarnya cemburu dengan mereka :( Yelahh , sebab 3tahun setengah kutt *tahun lepas aku masuk asrama jugak , sempat sebulan -.- then keluar *gedik ! ==' err lepas tu tahun ni hari first sekolah aku berulang dari rumah ? OMG tak biase !! :'( Tak HOT lahh aku *megah ! Hehe

Ohh ada bau lori sampah pulak sebelah bilik aku , sioot ! -..- Err continue , pagi ni aku bangun dengan muka penuh senyuman dimuka sampai mak aku baru balik dari pasar dea cakap 'mimpi dapat asrama ?' Herr buat spoiled je ! *Alangkah indah kalau mama tahu apa yang anak dea senyum sama sekali tak berkaitan dengan MIMPI :D its about SUPERHERO saya lahh >.< Tetibe send text pukul 4.38pagi berjela-II , hee ! Japjap kenapa aku agak bermadah-II dipagi ini ? -.-' Ohh ya , kena praktis sebab cikgu Bm aku tahun ni memang seorang yang sangat beriye *huwaa dea tahu aku ngutuk dea confirm dea halau aku dari kelas dea :D 

Aku harap sangat seminggu je aku berulang dari rumah , haihh aku tanak duk rumah lelame , boleh mental aku . Aku rindu kengkawan aku dah . Dan bila aku dapat asrama nanti , mesti kekok aku nak bangun pagi , berebut bilik mandi macam dulu , makan kena ikut waktu *lambat sikit je tak dapat makan dah :(   Rindu sangat moment tu .

Moment best bila kena kejar dengan warden sebab tak turun surau waktu maghrib , kiteorang dok lepak dalam dorm *makan megi , HAHAHA ! Lintang pukang lari nyorok dalam tandas , hehe *bukan turun surau , haha , tengah lari tu sempat text pakwe masing-II 'b , org kne kejar dng cgu ni , nty text bye ' AHAHA watlek sudah . Tapi masih mcm tu lagi kah aku ? :| Of course lahh tak , public ada apa guna kan ? nak turun makan petang tu pergi lahh gayut *pakai duet syiling ==' Malam pulak lepas study pukul 10.30mlm smpai pukul 11.00mlm lepas tu kena masuk dorm tidur ! Grr ! Peraturan , kena lahh ikut tapi pukul 12.00tengahmalam , turun pergi publik semula , gayut lagi . HAAHAH !

Korang yang tak biasa duduk asrama mesti rasa terkongkong kan ? Alahh sama macam aku dulu sebelum masuk , dengar peraturan itu tak boleh ini tak boleh ! *tapi dapat kat aku , semua boleh sebab tu sampai kena gantung asrama :D Kaw ade ? :p aku je yang berani ~ heheh , nasib baik tyme tu aku takde bf , kalau tak mmg kena sebatlahh kan ~ Tapi sekarang ada bf so tak boleh naughty-II dah . *dapat pulak bf tegas , haihh dok diam-II jadi ulat buku lahh aku . -.- Tak kesah kutt dea bagi amaran itu ini , sebab aku tahu dea nak jaga aku , tanak aku buat perangai lama :')

Memang tahun ni tak dapat nak main-II dah ! Takde ruang langsung , huhh SPM SPM ! Dan dan bf aku pun bagi laluan kat aku untuk study . Aku dah buat perjanjian dengan dea , bukak sekolah ni , aku just contact dea hari minggu sahaja , alhamdulillah ,dea faham .Thanks awak . ILoveYou >.<  Oke taknak merepek panjang-II nanti korang malas baca dan aku rasa ada yang terus ke perenggan bawah je *baca penutup . AHAHAH kbaii ~