Friday 30 December 2011

WELCOME 2012 :)





Pejam celik , pejam celik dah setahun aku menjadi pelajar AKAUN ! Dah macam-II ilmu aku dapat masuk tingkatan 4 ni cuma ilmu ADDMATH je tak masuk-II , ahaha! *jangan nak gelak sangat Tieyya , 2012 nanti catchup balik ==' Yeahh tebus balik kelalaian waktu aku form 3 dulu . Time tu memang kaw boleh main-II sebab PMR tak menentukan kaw kerja apa tapi menentukan kaw masuk course apa dan thank god , cantekk course aku :) Tahun 2012 adalah penentu masa depan aku ! Seremm sehh ~

Dan bila dibelek-II semula BLOG ARCHIVE aku dari bulan 3 aku start berblogging until now , macam-II kisah aku share , bermula dengan study , boyfie dan kehidupan aku sebagai pelajar yang berulang dari rumah . Almaklum 3tahun sebelum ni aku duduk hostel sepenuh masa >.< Boring dah , asyik tidur kat katil dan bantal yang keras je ==' dan tahun 2011 merasa aku duduk rumah selama setahun . Yeahh seronok ~

Alhamdulillah tahun 2011 better dari tahun 2010 sebab tahun 2010 lagi banyak aku diuji tapi tahu 2011 ni , sikit je , masih boleh ditapis-II ahaks ! Alhamdulillah , aku tak gaduh dengan sesiapa pun tahun ni sebab masing-II dah besar , dah pandai fikir kan ~ Harap-II tahun 2012 lagi membawa erti dalam kehidupan aku .

Dan jika aku diterima masuk ke asrama semula , tiada lagi Tieyya yang lama oke *insyaAllah , doa-II lahh Tieyya tak nakal dah :') InsyaAllah Tieyya jadi pendiam ! *err boleh ke ? Oke try Tieyya , tahun depan kaw dah takde sape nak date so kaw boleh fokus kat study ok Tieyya ! Yeahh ~ Try , try dan try !

#Eyh kejap , perkara yang aku tak boleh lupa tahun 2011 adalah dapat bersama balik dengan Sham ! kenapa ? Sebab entah , serius , happy kutt dapat couple balik dengan dea . Sebelum ni just angan-II je nak back together , dan sekarang kan dea dah habes SPM so memang tak sangaka boleh couple balik . Ramai kutt orang tanya , macam mana kiteorang boleh couple balik sedangkan 2tahun lost contact *even sekolah sama ! Tu lahh kuasa Allah kan :') Bersyukur sangat ! Dea selalu cakap cenggini , lebih-II lagi sebelum aku tidur 'sayang , terimakasih sebab terima saya lagi even sy prnah buat awk menanges dan kcwe . Sy jnji takn buat mcm tu lg . B syg awak' Iloveyou more than you know sepet ! Hehe >.<
Tu je kbaii ~