Monday 5 December 2011

Sick :(

Nampak tak gigi aku yang berterabur to ??
Kaw ad ?? :P

Haihh balek je dari rumah cousin tetibe demam , selsema tak henti . Rimas !! Hmm tapi aku cakap dkt bf yang aku dah oke sebab taknak dea risau . Aku tido malam tadi around pukul 10 , tak text dea pon . Tak larat nak pegang fon . Pukul 1.05 pagi : 'awakk , sye risau lahh... jage kesihatan lekleok lahh . Sye tkodd laa, awk jd ap2.. Ermm ...sye tdo dlu taw , law trsdar ke call or msg sye eh. Love u so much!! askum'
Pukul 5.14 pagi ' b , maaf , saia tak sedar ap pon, ny bru trjge . Saia dah oke lahh :) ' *padahal still skit tekak n pening lagi . Rindu angatt kat awak sham . Maaf dah buat awak risau , tak bermaksud mcm tu pon :( 
Owhh , pagi tadi pergi hospital dng papa , tak check psl demam pn , sebab malas nak makan ubat :D hee aku pergi hospital bahagian gigi sebab nak pakai braces . Wohoho , tak dpt bayangkan aku pakai braces , *huduh lohh ! Bak kate mama 'biar hodoh mase kecik nehh , jng hodoh dah besar nanti ' :D yeahh u ryte mom ,  Doktor tu cakap , pakai braces nehh sakit , bergantung pade gigi pemakai , and kena cabut 4batang gigi yang sehat utk bg ruang nak masuk menaalah to . *kuang ajo , hee tapi takpe lahh , nak cantek punye pasal . Bf aku tak kesah pon , dea cakap 'aslkan awak selesa'  selesa tak selesa lahh b , terpakse arh . Lepas check to , aku buat appointment dng doktor , aku kena datang balek hospital 2.Januari.2012 *lambat ngatt ==' demam lagi lahh nampak nye lepas pakai bnde to . hee ^^ apa-2 pon , tak sabar nak tengok nty . Takde lahh aku na upload gmbo nampak gigi dah . HAHAHA xD 
Err nenek bising dah soh makan ubat demam . Grr! K lahh tata :-*