Saturday 3 December 2011

Cuti Sekolah Paling Best :)

 
JANGAN salah faham , dea hanya bakal cousin saia a.k.a bf Deanna  :)

Saia & Deanna (cousin)


Ombak Rindu ~

 
Oke seriusly , memang best cuti panjang tahun nehh *jangan nak panjang sangtlahh , tahun depan SPM , hoho xD Oke back to the title , hmm dalam first time aku pergi tengok wayang tu , hah msuk hari nehh dah due kali taw . HOho kaw ad ? *err oke maybe kaw lebih dr aku ;) hehe,oke kalau minggu lepas aku keluar TS tengok wayang cerite Aku Bukan Tomboy but today 3/12/11 aku keluar tengok cerite Ombak Rindu! Hahh msti ramai excited nak tgk crte to sebap tgk iklan pn mcm gempak kan :)
Movie to sumpah best , banyak membuat airmate aku jatuh , paling terharu sebap Aaron Aziz boleh jugak jatu cinta dengan Izah , orang yang dea anggap 'sampah' pade mulenye #cewahh aku ==" HAHA , aku bukan keluar sorang-2 keyh , aku keluar denga cousin aku yang omeyy Deanna bersame sweet boyfie dea , Izham dan due orang kawan dorang , aku tak kenal rapat but story dorang , aku tahu . HAHA *beriye ==' 
Even bf itew tak dpt turun TS tadi tok teman itew tengok movie to atas sebab tertentu #Keyh , aku faham kaw :| err but movie tetap kena tengok , bukan selalu .. Aku nanges sorang-2 taw tadi , takde bahu tempat aku nak tumpang lap hingus , hahaha ! xD takde rezeki nak hang out same nak buat macam mane kan b . Hee so senyum je lahh :)
Apa-2 pun , today memang enjoy , jujur sekarang nehh , aku rindu sangat kat cousin omeyy aku Deanna. Hmm aku dah balik rumah aku lahh sekarang .. 2minggu dok kat rumah dea , rase macam adek beradek dah alahh beza kiteorg nehh sepupu je ;) raye jumpe gak . hikhok . ILoveYou cousin