Tuesday 15 November 2011

Have fun !

Assalamualaikum semua :-) alhamdulillah ap yang dirancang semua berjalan lancar harini . Bahagia , sedih semua seiring . Oke mula dng bahagia dulu ya ? Ewmm kite bahagia sebab kite dpt meet bf kite lme cked cuz dea habes paper awal , pukul 12.30 tghhri td bf kite dah tron dan ambek aku kat kelas then lepak kat busstop ^ ^ Dea tunaikan jnji dng bwk bju yang kite nak to . Hee sumpah happy , *blik td tros plokk bju dea . Muahaha ,gatayy !
Hmm mood sedih dtg plop :'[ sedih sebab ni minggu last sekolah , aku menghitung hari jea . OMG cepat mase brlalu tak lme lg genap sebulan cple dng Sham *aku rse mcm bru semalam cple dng dea :) Habes tahun 2011 ni awak takde dah kat sekolah repas , takkde dah org perhatikan saia , takde dah orang yang saia nak pndg bile kat perhimpunan *enad aku tak pndg kaw ke ?? hee ~ takkde dah orang nak panggel saia gyle kat sekolah ! B, rndu awakk :[ takkde dah alasan saia nak lalu kat kelas awakk *usha anak pacekk azmi . Huhu you know what mama ckp ' tu lahh adek , brcnte dng dea lmbat sgt , klau cepat bolehh lahh rjen cked kaw nak g sekolah , ni brcnte dah ujung-2 thn , pg sekolah pn tadew gune' puiii ~ sedap ngat mak koy perli koy ==' haha tapi betol ckp mama , awal tahun kerap ngat ta dtg nye , ad awak ny bru lahh rjen , atoyy ~ Oke according to the title 'have fun ' hee actually tadi mse d'habeskn kat surau sekolah jea , lpak cto tgx movie kat Lappy membe bwk :-D seronok sgt rse mcm ad kat rumah , baring bagay ... Haha lepas to aku dan AsmidaAyunieAziz buat otak gyle , tengok jea muke dea lmbut mcm to tp dea spoting abeh , syok kalau kenal dea betol-2 . Aku nak show something kat korang , bawahh ciked yekk :-

|

|

V

Wink-2 ni lahh salah satu otakk gyle yang kami buat *tukar pakwe !
tapi bukan betol-2 okengg , bf dea macho(dlm nset koy to) , bf koy biase jea(dlm nset Mida) ^ ^
Mida soh letak kat FB , gyle kaw , ngamuk plop due-2 mnsie ni kunx . HAHA !
# If salah seorang dr owner gambar ni trbukak blog aku , maaf kami hanya brgurau semate-2 !
Dah delete pn gmbar nye . *takutt trmimpi plop .
Wakaka , Janga Tiru Aksi Ini Dirumah !
Thanks for reading , tata :-)