Thursday 24 November 2011

BITCH , READ THIS !


 Jap-2 , kau cakap kau suke dekat ex aku ?? 
Eyhh ye ke , bukan SEBELOM AKU BREAK dng dea lagi ke kaw dah tergile-2 nak mati dekat ex aku to ??
Haha , sebelom cakap to , cerr fikir pkai otak yang Allah dah kurniakan kat kaw to ??
Mase aku cple dng dea , aku banyak bersabar tao . Bayangkan lahh , kalau bf kaw text dng prempuan laen , bf kaw tak beriye tp ppuan yang text dea to beriye panggel 'sayang-2'
Ap perasaan kaw ?? Kaw suke ke ?? Kaw tahu tak yang kaw dah buat hubungan orang laenHA RETAK + HANCOR + PUNAH ??? Kaw fikir takk ??? ! 
Waktu aku keluar dng dea , boleh lagi kaw text n call dea bagai kan ? Yepp memang dea tengok aku senyum like nothing happen but kaw tahu tak hati aku sakit sangat , aku senyap sebab aku tanak gadoh dengan dea gara-2 BETINE MURAH mcm kaw ! Aku tahu dea sayang aku thats why aku bea je dea nak text dng sp pon . Honestly aku ckp , hati dea tak mudah berubah , bile dea dah sayang kat someone to susah tok dea lupekan . Bea pon kaw buat macam-2 tok tarik perhatian dea but I KNOW SIKET PON DEA TAK HERAN bitch ! Aku kenal ex aku lahh . Kaw setakat kenal dalam FB dan taktahu ap dea buat kat luar just shut up ! Kaw tak kenal dea sangat-2 mcm aku kenal dea sangat-2 weyh perempuan . 
JANGAN NAK SAYANG ORANG OR SUKA KAT SESEORANG KERANA RUPA DEA SEBAB RUPA TAK BOLEH BAWAK KAW MASOK KUBUR PON .