Monday 21 November 2011

Experience :)


Wow sudah tamat sesi persekolahan untuk tahun 2011 ni . Macam tak percaye jea tahun depan aku dah form5 and paling penting AKU DAH SENIOR broo ! Wakaka *suke ngat dea:D
Alhamdulillah , tahun ni takde gaduh berlaku antara aku dan kawan-2 yang sememangnye tak sebulu *dah pndai brfikir sekarang xD SEbab tahun-2 sebelum ni , ad jea yang tak kena dng budak-2 to and mule lahh perang dunie berlaku sampai membabitkan boiprengg maseng-2 . Grr ! Adatlahh , setiap hari , kite akan melakar sesuatu peristiwa yang baru dalam edop masing-2 , sama ada bahagia or derita :') But tahun ni adalah tahun yang membawa kebahagiaan dalam edop aku . Thank God ~ Hmm this week aku stay kat rumah cousin kat Cheras , saje nak tukar angen lagipon bf aku exam so malas lahh ganggu dea . Let him study for his future*aku menumpang jea ^ ^ Hmm aku nak berjalan puas-2 this year sebab next year aku dah kena 'kurung' kat asrama (candidate SPM) lahh kate kan tahun depan . Heheh ~ Next, I want to write about someone yang memang sangap tahap gile lahh kat ex-bf aku , huhh FUCK gyle kutt kat dea . Menggeletat nak kat ex aku tapi tanye etu ini kat aku , ahh tanye arh sendiri kat dea , semak nak penohkan inbox aku pehal . Ohh nak cakap kaw ni 'bakal' gf yang bagus lahh sebab tahu macam-2 psl dea ?? Huhh Shitt lahh perempuan , kalau kaw mintak kat aku , memang samapi mati aku tak bagi sebab aku takkan izinkan kaw couple dengan dea ,muahah ! Kejamkan aku ? Grr ! Aku jealous lahh , aku tak kesah ex aku to nak couple dng sape but please lahh jng nak couple dng someone yang aku kenal :| Hmm kalau etu terjadi kat kaw , sumpah aku cakap , sampai bile-2 aku benci ex aku to , maaf lahh tapi memang aku tak boleh terime . Oke mmg mcm tak sedar diri kan aku sebab 'aku ad couple takpe tapi dea tak boleh' err not like that lahh , bende ni terjadi atas sikap Syahir jugak , I hope u know your fault Syahir :| Thanks for being my honest , kind and faithful couple but harap awak tahu kenapa saia pergi dari edop awak . Saia boleh terime semua to but how about my family ?? Dorang tahu pasal ni and dorang sangat-2 dissapointed with you .Sumpah bukan saia cerita kat dorang , saia simpan bende ni sorang-2 jea , tak cerite kat sesape pn but 'teknologi dah canggih sekarang ni'  Pandai fikir lahh ye ;) saia bukan buat keputusan ni tanpa ad 'penasehat' hmm ramai kutt penasehat saia dan dorang minta saia buad keputusan yang saia ambik sekarang . 

# Hmm at last terluah jugak bende yang saia pendam selama ni sebab saia tak sanggup dah dengar suare-2 sumbang kutuk etu ini tentang saia gara-2 tinggalkn awak . So sekarang , saia dah luahkan semua yang terpendam , hope korang tak salah faham dah but if still takfaham , pandai fikirlahh malas nak bgthu nty cakp bukak pekung ex pulak . Kbaii :)