Thursday 24 November 2011

Hang out ♥


Me with my cousin :)
23/11/11 semalam hang out kat Times Square a.k.a TS lahh kan . Hee jujur lahh , seumur edop aku tak pernah jejak kaki dalam pawagam pon . *kesian kan :[
Muahaha , first tyme pergi sumpah excited gyle , shopping pon takde limit sebab pergi dng due orang cousin aku . Kalau pergi dng parent confirm-2 ad jea yang tak boleh beli kan , haha . Aku beli something tok bf kesayangan aku . Suke o tak suke , dea kena jugak pakai . Hikhik . . Semalam pergi tengok wayang movie Aku Bukan Tomboy , best , lawak siot xD Minggu depan engat nak tengok wayang lagi *addict plop dahh ~
Movie Ombak Rindu , hmm sepatotnye movie jiwang-2 ni kena tengok dng couple masing-2 baru feeling kan , tapi aku pergi single jea lahh . Cousin aku jea pergi dengan couple dea , serius jealous gyle babengg . Maybe nak pergi tengok tu hari Jumaat minggu depan , hmm bf aku habes paper hari Khamis , hohoho boleh ajak dea turun KL , ajak tengok movie tu , muahhah . *berangan lebihh :P 


Ap-2 pon memang enjoy keluar semalam , esok nak ajak abang aku pergi I-City plop . HeeHuu . Peace , have a nice day to korang semua :-)