Monday 14 November 2011

Melepak ~

Hye guys , salam tak lupe . Assalamualaikum semua :) Oke harini nak tules entry tentang gosip-2 yang aku dan kawan-2 aku discuss kan mase kat sekolah tadi . *bp kerat jea yg dtgnye td , muahaha xD Its about our COUPLE or 'pasangan' . Conversation start drpd Enot a.k.a Damia , dea tanye aku tentg relation aku dng Cad a.k.a Syahir ;) Aku pn cerite lahh dr A until Z and kebanyakan kawan-2 aku tak stju dng desicion aku tinggalkn Syahir sebabnye 'Tia , dea hensengg , rugi kaw clash dng dea. Bukan sng dpt bf ad rupe cm dea' Herr sumpah , aku hate gyle klau ad yang ckp kat aku gini ! Aku hanya balas dlm nada yang agak bengang ' hensengg dea bukan boleh bawak msok kubur pn '!Korang taktahu cerite tntg dea to , bolehh lahh korang ckp tp ble korang tahu prkre sbna , korang trme tak ??! Aku tanak bukak pekung ex aku , dea pn ad mruah , bea lahh yg thu to thu lahh yg taktahu ap-2 ny diam ckup .Hmm , lepas abeh topik aku to , Enot ny tny plop kat slh sorang mbew kiteorg (Ayda Asyraf) *search kat fb ya ;) 
Conversation : Enot - Ayda , bayangkan klau kaw dng hamchey ptos , ap feel kaw?
Ayda - Hmm redha dah kutt , sedangkan orang yang kawen brpuluh tahun pn boleh cerai , ni plop takat cple 2thun mcm aku ni 
Enot - Knp plop gtu . Mksod kaw ?
Ayda - Kadang-2 kan tkut gx cple lme-2 ny sebab tkut ap yg d'rncg tak ke mne , lps SPM nty aku ke mne hamchey ntahh ke mne.
Aku - Hmm ye arh , org cple kjap ny psto ptos tak trse sgt sdey nye nak bnding dng org yg brthun-2 cple , shre mcm-2 last-2 ptos , OMG sdey kutt 
Ayda - Hahh to arh mksod aku , hmm ...

# Conclusion nye , a'a ekh , mmg trse sgt , aku fikir jea ap yang Ayda ckp td smpai lahh aku jpe bf aku td . Kite tkut awkk . Awak marah klau kite pk bukan-2 psl awk lepas SPM nty , awakk ckp ,' if ad jodoh tak ke mne , duduk kat atas langit sekali pn klau dah Allah tntukan awk tok saia , saia tak dpt lari dahh syg' :) mmg lega ble awk ckp mcm to tp tetap tak dpt hilang rse tkutt to coz saia tak pena cple dng bdak yang akn tggl kn sekolah . Mean , sebelom ny saia dpt yang betol-2 abeh sklah , bukan yang 'dah nak' abeh sekolah :3 Herr awak , nak dengar awak maen gitar lgu 'Ya Sudahlah'*even suare awakk tak sedap tapi awakk petik gitar best ! Hee ~ mgu ni klau jd , saia lepak KL , rumah cousin 2weeks insyaAllah , so esok jng lpe bawak baju awak tahuu nty kite rndu kite nak plok bju awakk to :D Sayang awakk ketat-2 b