Saturday 26 November 2011

B , risau tentang awak :'(


OMG , 8.00 p.m td bf mengadu pening kepala so aku bagi lahh dea rest. Sejam kemudian dea text blek , risau sangat aku text dng jantan laen , sanggup nak teman aku dalam keadaan sakit tu , text dea send kat aku pon dah merapu . , bile suruh rest tanak , adoyy start to aku risau dah . So aku call dea , dengar suare dah sengau . Pujuk punye pujuk , aku suruh dea makan ubat then take a rest . Haihh , aku sensitif betol kalau dapat tahu dea sakit , sebab dea maseh dalam minggu exam , risau menggangu dea . Hmm seriusly , tak dpt tido pikir pasal kesihatan dea , nak je aku text dea sekarang tanye same ade dea oke or tak . Hmm kite worry wak , kite tak suke awak sakit sebab bile awak sakit , awak tanak makan ubat , degil gyle ., Kite nak dengar awak ketawa bile saia call awak . Tapi tadi saia call suare awak tak bermaya je :[ Tolong awak , saia jaoh ni , kalau dekat dah datang jenguk awak . Please jng buat saia risau b :-3 jage kesihatan awak ye . Esok kalau larat , text saia tao , tell me yang awak just fine . Buat saia senyum semula ye b :')
Sayang awak sangat Zafrul Hisham