Sunday 13 November 2011

SPM ~

Sayang saia akan selalu menyinari edop awak *jiwang ^^
Hye assalamualaikum semua. Oke alhamdulillah buat mse ni life aku dipenuhi dng kebahagiaan bersame orang yang aku syg :) Oke tajuk pon dah tahu aku nak crte psl ap kan , dan kebanyakan entry aku tgx smue crte psl SPM *mmg brpuake exam ni :D hehe , tapi aku bukan nak crte psl SPM aku sebab aku baru form 4 , tahun dpn bru amek exam 'puake' to . hee ~ Aku nak crte psl boiprengg aku sebab dea yang amek SPM this year .
OMG sumpah , aku yang nervous lebih , semalam aku demam sebab fikir pasal dea .
Pagi tadi time dtg sklah , tangan aku yang trlebih sejuk :D
Sape tak risau kan , tapi aku tahu dea bolah buat yang trbaek sbb dea tak pena miss study .
Malam tadi text tak smpay setengah jam pn sbb aku bagi dea chance tok study , dea rsau sgt tak text aku sebab rsau aku marah . Adoyy awek mne lahh bengap sangat nak marah bf dea study . Cer citer cket , ad gf mcm to? Kalau aku , lagi ske tgx dea stdy sbb aku fikir future dea ., dea plop yang bolehh ckp 'relex lahh syg , org oke jea ' ==" Aneh-2 aok ny b . Ewm niat hati pagi tadi nak jpe dea kat pagar sblm aku msuk kelas dan dea msuk dewan tapi dea lmbat sgt , 5minit lps aku blahh bru dea dtg , mmg tak lahh aku nak cegat sorg-2 kat pagar to :[ Ad lahh cked  rse sedih sbb semangat aku dtg sklah awal-2 tapi dea takde .
Hmm takpe lahh kite tanak kusut kan kple awk , kite tak kesah pn , tadi kite npak awk naek tangga dewan .
Awak pndg kite smbil senyum and lambai kat kite,. Sumpah kite happy sgt sbb awk tak pena buad mcm to kat kite ^^ Hee , balik tadi kite tengok kat phone ad 67misscall dan 14text dari awak .
Orang tak bawak phone tadi , maaf if saia buad awk rsau tao syg :)
Ewm orang tahu awak tak stju dng cadangan saia .
Saia bukan saja-2 tak bagi awak text saia hari exam , saia nak bg chance kat awak soh study jea .
Ini penentu future awak babe , bukan sbb saia bosan text dng awak .
Sebab saia sayang lahh saia nak awak berjaya . Jangan fikir bukan-2 okengg .
Setiap pagi sebelom pegi sekolah , orang janji yang org akan anta text as pembakar semangat 
tok awak okengg :) Engat ni , I know you can do your best . Confident dng jawapan awak nty ..
Make your family, friends and I proud with you . ILoveYou b ♥ 
Muahh kat dahi awak :)