Tuesday 8 November 2011

Sakai vs Gila



Assalamualaikum semua . Hee arini kyte maluu sangat awak-2 , kite kena sound dng boiprengg kyte ! 
Muahaha , ap perasaan korang bile kena sound dng boiprengg sndri ? Malu dok ?? :D Kite malu wakk . Hee tadew lahh sound terok sangat kan . Kyte penah ilang dea dulu wow , sumpah perit sangat tyme to . Sekarang kyte dapat dea smle kyte nak jage dea . But bnyk lahh suare-2 sumbang bertanyekan kat kyte , salah satu nye :- ' Tieyya , dea da pna buad 'taek' dng kaw 2kli tp mcm mne kaw bole trme dea smle ?' hehe aku ske soalan kaw to weyh dan jawapannye simple , ' aku sayang dea sebab diri dea , aku tahu dea bkn mcm to cme dea trgode jea ' Yee memang backup dea pongg sebab aku sayang dea , fahamm ???! Dah jng tnye aku lagi , sumpah aku tdew niat nak game dea *tak sampai haty lahh sebab nty aku kena blek ==" Hee back to the topic ' kena sound ' tadi kne sound dng boiprengg kyte , dea ckp kyte bangang sebab kite cakap kat dea yang kite kate tanak pegi sekolah arini , tuptup nmpak aku dtg kelas dea bagi clculate . Conversation

 Him :- 'Apa ke bangang cakap macam keling awak ni , kate tanak datang sekolah arini '
Aku :-  ' Suke hati kite lahh yang kaw sebok aphal ?'*smbil menjelirkan lidah , hee 
Him :- 'melawan ekh , derhake kat hubby ' *muke bengang -..-
Aku :- 'Hubby tak hubby lahh , kesah plop aku ' # Ececeyh konon brni sgt lahh melawan . Dpn mbew bole lahh , cerr kne mrah one by one (tadew mbew) nanges dah aku . HAHA !

# Kasarkan aku dng dea ?? Hehe standard lahh , takpyh nak formal and cover cungg sangat , 
dea cakap 'tia , awak tak sesuai jadi perempuan melayu terakher , saia suke care awak, kalau awak cover 
nampak gedik' *muke tak bersalah ~

# Sakai suke cakap aku gedik , awek kaw jugak . Muahaha ! Bie , sayang awak sumpah tadew niat balas dendam kat awak . Awak always say yang awak takut saia balas dendam kat awak. Weyh sumpah , aku sayang kaw , tak dendam dng kaw bie :)