Monday 7 November 2011

How can I Love him ^^

Woot-2 , assalamualaikum semua :) aku ad request cked dari korang . please dont make any conclusion from
my past relationship . This new boyfriend takde kena mengena dalam probs aku dng ex aku (Syahir) . Oke let me story how can I Love my new boiprengg ny ^_* actually kiteroang dah lame kenal , since aku form 2 tahun 2009 lagi manakala dea form 3 waktu to . *wahh mengimbas kenangan lame plop ^^ menjalinkan hubungan dng dea pon waktu aku form2 , relation bertahan selama 4bulan lebih dan terputus atas sebab-2 tertentu dan since that day aku tak brhubung dah dng dea but hujung tahun lepas kami berbaek semula as a friend . Tapi sekejap jea contact nye , kami lost contact bile aku d'terima masuk asrama , aku pn tak bawak fon lagi waktu to *awal tahun , tanak buad pangay lagi haha ;) awal bulan 10 arito ad jamuan raye kat sekolah . Semuanya bermula dari situ . Aku nampak dea lepak kat tangga surau tyme to , pasto Mima tegur aku : ' Tia , kaw tanak snap pitcha dng sham pulak ke ?' aku : ' hotak kaw ,malu arhh '
Mima : 'Alahh kenangan , tahun depan tak merase dah ' *setan hasut dahh -.-' aku masih lagi kebal , tak trgode ! :D tapi aku bantai pegi cabar bebudak ny : ' weyh , oke klau korang berani , pegi arh ckp yg aku nak snap gmba dea , buad kenangan' Mima and Aini : ' Serius , kiteorang on jea , kejap ye ' Aku dah dupdapdupdap ny , sumpah malu kutt ! Dalam haty *menyesal cabar deaorg , dea org bukan tahu malu :D Beberapa minit kemudian .... Mima : 'tia , dea ckp segan arh rmay orang'
aku : ' huhh lega ' tapi sejak kejadian *wahh cerpen plop kua ==" dea rjen usha aku , adoyy aku serba salah dah ny and one day , balik aku dr sekolah , aku check fb tengok dkt inbox from ICHAM MENGONG : ' awak , soryy arh xnak brgmba td,segan larh' aku sumpah trkejud balas lahh jugak : ' err takpe lahh sj jea bbdak ny , hee' sham : ' hmm mawah ke ? soryy arh lgpon nx buat ap gmba owg ' and bla bla blahh ~ hah sejak tu selalu lahh kiteorg chat kat fb then senyum-2 plop kat sekolah but sumpahh takde perasaan ap-2 pn kat dea tyme to cuz aku milik org lagi so aku anggp mbew jea . Tapi sejak aku ad probs dng Syahir ny , aku rapat dng dea . Dea tahu yang aku sdg krisis , dea bnyk support aku dan aku berterimakasih sangat . Selain dr dea , aku brterimakasih jugak lahh pd satu-2 nye cousin plg rapat dng aku , Deanna , adek ankat plg spoting , Rina , abg ankat plg gempak , Arep dan bff aku Mima n Aini . Thanks korang always ad mse tok dengar rintihan hati aku ni . *wahh jiwangg , haha ! Hmm balek semula pade sham tadi to ~ awak , awak pernah tanye saia kan , saia suke sham yang dulu or sekarang ? Jujur nye saia suke sham yang sekarang sebab dulu awak pemalas , soh study degil tak sedar diri nak PMR but this year saia tengok banyak perubahan awak , awak rajen nak belajar and paling penting kaw romantik bila malam menjelma ^^ OMG ntahh sape ajar kaw , bile aku cakap mcm to kaw gelak dan jawapan kaw ' dah matang lahh sayang , sye nak hargai org yg prnah sye sie-2 kan dlu ' Hee thanks dude ,  aku tanak kaw fikir bukan-2 dah , we trust each other okengg muchukk ! :) BUT bile aku dah trust kaw ni jng nak maen-2 dng kepercayaan yang kali kedue aku bg ni . Tolong lahh , aku trme kaw balik sebab ikhlas, aku tak kesah orang laen nak fikir aku ap sebab aku syg kaw . so jng nak sie-2 kan okengg . sayang kaw muchukk ! Muahxx kat dahi to ^^ Kbaii .