Sunday 6 November 2011

Sorry for my mistake ~

Im sorry :|
Hye , assalamualaikum semua ! Oke stop ! Jangan nak buad muke cuak , pane or bodoh-2 gitu , hee 
'Sugarlove' change ?? OhhMaiGucchie ! Maaf , tak bermaksud tok lukekan hati sesiape , sumpahh terutame syahir . Weyh hati aku makin tawar dengan perangai kaw weyh . Kaw lebih pentingkan 'dea' berbanding dng aku gf kaw , knp ???? Nampak sangat aku tak pentingkann , jangan nak buat entry sedih lahh kena tinggal dng aku ni and tak prlu jugak lahh nak salah kan aku TOTALLY sebab kaw pun boleh nampak perubahan dari diri kaw sendiri . Aku bersabar weyh , sejak duluuuu lagi but sekrang limit sabar aku dah habes , aku mintakk maaf sangat . Ewm memang ramai cakpa kyte 'sweet together' but dari luaran bolehh lahh orang cakp tapi bagi aku yang lalui nye dng kaw , sumpah sakit weyhh :[ memang macam-2 dah aku fikir sebelum buat desicion tok break dng kaw , dari segi membe-2 kaw , aku takutt dorang salah kan aku but aku yakin dengan keputusan aku . If diorang nak kawan lagi dng kau tnpa ungkit pasal relation kyte , aku oke jea tok berkawan :) About family kaw pulak , aku mintak maaf jugak kat mak kaw , aku kena fikir perasaan aku jugak , kalau asek fikir psl perasaan orang laen memang smpai bile-2 lahh aku 'makan hati' dengan kaw . :[
Jujur , aku cuba tok pertahankakn hubungan kite ny dengan bersabar dng kaw tapi hati aku makin tawar weyh , MAKIN TAWAR ! Lagipun macam aku sorang jea yang nak kekal kan hubungan ny , tapi kaw ? Ad kesah kat aku ?? Ad text tny kabar tntg aku ?? Ad ke syahir ?? Ad takkk ??? :'[ Hmm 'DEA'- - > yang dalam gambar to ex aku mase form2 dulu and tahun ny dea datang balik tyme aku need somebody tok bercerite tntg mslah aku . Dea always ad untuk aku even dea nak SPM this year . Dea curi haty aku weyh , aku tak boleh halang perasaan ni sebab perangai kaw yang buat aku tawar hatii . Sumpah tadew kene mengena dng dea sebab dea tak pakse aku pn , dea just bagi aku mase tok buad keputusan . cousin aku , nana , dea pun suruh aku choice yang trbaek tok aku dan aku dah fikir abes-2 yang aku akan tinggal kan kaw . Aku pun rase to pilihan trbaek tok kite berdue dari teros menyakiti hati masing-2 . Again , I appologise :[ even kite takde ap-2 hubungan dah aku harap kite boleh jadi kawan like before :') assalamualaikum  ~