Wednesday 9 November 2011

Finish Exam

Zafrul Hisham <3
Assalamualaikum semua :) Alhamdulillah 3weeks berperang dengan paper exam akhernye merdeka sudah *buad sementare waktu ^^ Tahun depan berperang semula dengan paper SPM . OMG seram nehh ~ 
Result paper Science jea dah dapat . Bangga ny nak cakap : I got 72% -B in subject Science , wohohoo ~
Selalu dapat C jea tetibe last year ny dapat B , alhamdulillah (: This year bf aku menjadi victim SPM , start 14/11/2011 (minggu depan) habisnye 1/12/2011 . Aku plop yang seram sejukk , haha . Bie , kite tahu awak boleh buat yang terbaek , sie-2 lahh kalau belajar 2years but tadew ap yang dapat kann , saia tanak berleter kat awak sebab nanti awak cakap 'sayang ,awak dengan mak saia sme jea , ske berleter pokpekpokpek' siot punye laki , aku nak soh kaw jadi manusie lahh ==' , tapi takpe tahun dpn awk plop berleter kat saia kan-2 ? Grr ! Oke semalam bagi calculator kat dea sebab dea nak pinjam , kite ad selit something kat celah calculate to *macam kate-2 semangat tok SPM dea lahh ~ dan-2 lepas bagi calculate to dea pegi masuk pejabat sekolah , jumpe dengan guru penolong kanan (Cikgu Faridah a.k.a cikgu Addmath aku) nak minta maaf bagai lahh kan ~ cikgu to pinjam lahh calculate y aku bg kat dea , trjatoh plop kertas yang aku selit to ! Bertuahh cikgu to pegi bace kuat-2 ap yang aku tules , abeh satu bilik to tahu *naseb ad mmbe-2 bf aku jea tyme to . Cikgu to tnye 'couple dng sp plak ny sham ?' Sham backup lerr kan ,' mne ad ckgu ntahh org gyle mne selit ' # babengg betol , nseb aku takde tyme to klau aku ad mmg aku bls blek ' ntahh sakai mne pnjam clculate saia ckgu' ! -..-  Cikgu to mmg baek dng bf aku , spotingg lahh so lantak lahh kan , tapi mmg klau selisih dng ckgu to , abeh-2 lahh kne perli ==' . Dulu cple dng sham pn kantoi dng ckgu ny jugak , atotoii ! Dah lahh kaw cte kat aku dng perasaan tak bersalahh , seap pgel aku gyle dpn ckgu to , haihh kaw memang nak kena kan sham , tunggu esok (jumaat) arini saia tak datang , tdew transpot :[ muahaha . 
rendu kat awak bieeeee !!! :'[ Isnin minggu dpn tak jpe dah sebab awak exam , I pray for you , 
study jng lpe and enad perjanjian , HANYA CONTACT SAIA PADA HUJUNG MINGGU JEA !
Ari exam tak pyh contact , awak kena study , taw-2 :)
Engat ni : ILOVEYOUSOFUCKINGDAMNMUCH muchukk ! ^^