Saturday 3 September 2011

Pepagi Bute ~_~

(7.20a.m) - fmly aku semue dah bgn pg ni sbb nak pack brg tox blik Bentong , abg aku pulak pack brg nak blik UITM Shah Alam . Aku ? Hee mseh trbungkang di'ats ktil tnpa mghirau kn org laen tp aku bgn jugak sbb nak brsalam dng abg kesayangan *melemparkan senyuman tak ikhlas :D

(8.04a.m) - Sebelum papa aku brleter baek aku mndi kemudian dah wangi-2 , tros menatap notebook aku yg tr'cinta ^^ . Mak aku mengemas ruamh *opps ~ kantoi aku tak tlg , hee ;) tapi ttbe mama jerit nme aku sbb npak sim yg pena abg aku ambik dlu , aku pn dng pnoh semangat pg ambik , cehh *dah kna block pn sbb sim to mse aku form 2 , hee ~ msg plop melekat kat sim *tringt kenangan lme . HAHA jiwang ^_^ Malu plop ble bce blex msg-2 aku dlu . 

(8.20a.m) - Tetibe brniat nak idop kn blik numb to . *gedix btol . =.= Eh-2 tp kn numb aku yg skrg ny lahh yg pling lme kud ,setahun . Sbb numb-2 sblm ny , plg lme lahh kan ewmm 6bln jea kut sbb aku mudah bosan , ble aku rse numb to da lme pkay , aku akn tuka *sbnanye tana cntct lg dng ex bf ! HAHA sj cri alsn mcm to :D

(8.40a.m) - Berhenti mencatat dan perut suruh diisi . Dah ready nak blik Bentong ni . huhu rndu kat 4H Crew babe <3