Tuesday 30 August 2011

Raya Sakan :D

Pagi raya dah termenugkan ;)
Awak-2 semua ! Budax gedix nak bercerite ny , bce tao :D *mlm td mood bkn maen sdey kn , ttbe ariny brbh plop . Hmm sbna nye sdey ttap ad , nak-2 lg bf aku ta txt lgsg ariny *oke tired mybe ! tak kesah lahh to biarkan dea :)) Oke rutin raya aku tiap-2 taon sme , sjak aku lhir lg *ye-2 je kaw tieyya O.0 arhh kesah plop koy . HAHHA ! Oke-2 na crte ny , pg td lps sembahyang raya , kami sekeluarga prgi melawat kubur arwah abang sulung aku , sedekah yassin , Al-Fatihah semua y ptot lahh ttbe aku rse sebak gile , tgh-2 aku bce yassin , aku menanges , sumpah ! Aku rndu sgd kat dea , dlm otak aku kn 'knp msty dea yg prgi dlu' ! Oke tp ap-2 pn aku redha kn , ny semua ktntuan Allah , hmm adex always enad kad along :)) Oke next story , td brkumpul kad rumah mak ngah kad jengka , mmg meriah tp cousin aku si Deanna to lmbat sgd smpay , so hnya ad kami-2 jea tp tetap meriah lahh , aku ttaw knp , taon ny mlot aku agk bsing cked ~! Serius dow , taon-2 sblm ny aku diam jea kecuali dng nana coz kiteorg mmg always sme-2 myb faktor usia kot mean dah matang lahh fikiran pn dah trbuka *wahh ye-2 je kaw ! HAHA :P tp best gile rye thn ny , hope dpt lalui lg pd thun-2 akn dtg insyaAllah =) . Salam semua ~