Friday 2 September 2011

Crazy kut :D

Hee ~ ap kena dng title blog aku kan , haihh eh-2 intro nye bgni sbnanye , stry ny dah lme tp ttbe aku trgd blex ble tgx mke abg aku tga tgx tv , haha ! *tdew kna mngne pn kn ? Huhh kesah plop aku :p oke-2 story nye mcm ny , abg aku ny bkn lahh seorg yg spoting mcm abg-2 korg to yg bole ngam dng otak korg tu ~ Hmm untunglahh korg tp aku ny abg aku ibrt cm bodyguard aku , mne-2 aku pg msty ad dea or msty dng pngthuan dea , mklom lahh , aku stu- nye bunge kad dlm fmly ny , so redha je lahh ap org buad tox kite kn :') So bile dea thu aku ad couple msti aku akn d'siasat mcm penjenayah , haihh pnad weyh tp aku thu dea syg aku thats why dea buad mcm to , aku tak kesah lahh dea kongkong pn , to semua tox kebaikan aku jugak . Kadang-2 to , aku tak bgthu pn aku couple dng sp , tp klo dah dea npak phone 24jam kad tgn kan mule lahh diam-2 dea amex then check text message and call psto dng mke tak brslh akn mengejek aku *sengal tol ==" kemudian akn menanye mcm-2 soaln dan yg plg aku suke apabila dea mn'judging' bf-2 aku seperti nye ' asal poyo sgd bf aox , dex' ( haihh sabo tieyya) 'carilahh yang brjenih cked , tak henseng langsong'( ahh ye sp yg brcnte skrg ny ) ==' . ' adex-2 , blex-2 brcnte dng mke lbih kuang jea hduh nye'(weyh bengang nye koy , jng lahh ktuk , bf koy to) Hah to adalah dari prkataan yg akn sllu abg aku ckp klau aku ad blaq muke 'huduh' *err tak brmksud nak ktuk tp knytaan abg aku sllu ckp mcm ny (bukan riak oke) ;) TAPI dng CADBURRY CUTERKISSES ny , abg aku ta ckp ap-2 pn , dea sllu smile jea klo bce txt dr Cad then dea seap tny sblm aku g tusyn to 'karang mkn dng cuterkisses ke ?' Hah trkejud aku dng dea ni *mmilh adex ipar dow =.= parak lahh mcm ni , hee ~

p/s hanya untuk suka-2 :D