Saturday, 27 August 2011

Secebis Memori ~

Tinggal lagi sehari jea puase kan lps to tros raye kan guys . Sayu plop rse ble dah akher-2 Ramadhan ny . Alhamdulillah tahun 2011 ny penoh aku puase derr *tak campo lahh dng hal perempuan kan ^^ Sejak aku dox rumah ny , banyak lahh prbezaan dalam idop aku brbanding wktu dox asrama dlu :') Klau tyme kad asrama dlu , adatlahh klau dah stay rmai-2 kn , mcm-2 karenah dan sikap yang kite jumpe . Ad yang trlalu baek dan ad yang trlalu jahat !Trserah pade kite lahh nak follow mne stu kn . Hmm tp jenih aku ny mudah trhasut *dulu lahh , tyme budax-2 , skrg dah pnday pikir baek or buruk sesuatu prkre tu ! So taon-2 sblm ny , tyme dox kad asrma puase aku tak pena pnoh pn :D Kalau rase bosan jea msti kiteorg rmay-2 akn brbke *lbih awl ! *dapat mkn maggi pn jd lahh ;) so ble tbe hari tox mggnti nye to , bole lahh d'kate kn cm brpuase selama sebulan to *bnyk kn kiteorg tggl . HAHA ! Tapi to semua crte lme , crte tyme nakal-2 , skrg sudah ad prinsip idop . Wahh ~ bgos kn , hehe . Doa kan perubahan aku ny brkekalan ya , Aminn  :)