Thursday 1 September 2011

No Title ='(

Sememang nye First Love susah untuk d'lupakan ryte . Sama lahh still tak bole lupakn jugak . First love ke ? Hmm ya he's my first love sebab sblm ni aku cpl dng ramai lahh gak kn , tp haramm , ptus cked pn aku tak sdey , sayang memang sayang tp mcm biase jea *tak syg mcm nak mati tapi dng dea  beza melantun-2 *opss ske aty aku lahh na pkay bhse ap pon ==" he's different person dari first aku knl dea then couple kemudian clash seterusnya mnjd sahabat sprti sekarang :)) Dea lyn aku baek *mse couple dlu lahh , skrg pn baek lg but dea agx menjauhkn dri , knp ? Mgken dea da ta biase dng aku , sokey we still kwn . Eh-2 , mbew dea inform yg skrg dea brye kad Jengka *dekat dng Jengka mak sedare aku but dea tak contact aku pn sdg kn dea thu y aku rye kad Jengka ~ Oke-2 myb dea busy *pikir positif jea lahh :( raye kn , msti lahh sakan , nvm lahh ~ Ohh ya , arito mlm rye dea bangang g sahut cabaran mbew dea ajk race dng budax 'kmpung seberang' ! Hmm serius , risau tahap gaban tp dea to sme dgil jea mcm aku , aku nasihat smpay nak trcabut mulut pn haramm dea kesah ! ==' huhh but alhamdulillah everything oke , nothing happen . Fiuuu~ Lega :)) ap-2 pon awq , saia na ucapkan Selamat Hari Raya *even kite dah brmaaf-2an kad phone again kad blog saia ny , saia nak mintak maaf klau selama kite brsme dlu until now saia buad awq trguris hati , ataw skit kn hati awq sma ad sengaja atawpun tak sengaje . DUYLI <3 amer  One more , kirim salam sama umie you *she's the sweetest and kind mom to me =) *Opss , hee xD gurau jea aunty :D