Friday, 12 August 2011

Stokin aku bukan stokin kaw :P

Title memang gile ! lalala ~ *berani mati bohh . Oke ari isnin bru-2 ni ad spotcek kat sekolah , cek stokin jea pun tp takkan na bg senang-2 jea kad cikgu kn , mmg tak lahh ! Tapi nasib aku baek isnin arito sebab aku terlepass ~ *nak idop kena lahh pndai kn ;) HAHA ! tyme cikgu tengah cek budak form5 , aku g belakang barisan then ambek beg tros naek kls dng muka selambe , mbew-2 aku yg kna rmpas stokin semua tak puas hty sbb aku trlepas , haha tapi lepas-2 aku to sekejap jea ! ==' pg td lepas bacaan yaasin , cikgu disiplin buad announcement nak cek stokin ! Hape lagi , menggelepar budax ppuan tarik stokin masing-2 . HAHA ! *tapi kalau dah stokin tu memang dah pendek , tarik smpay ke lutut pun tdew hasil jugak kan :D so nak tanak redha je lahh . Sedang aku menanggal stokin to , adalah 5,6 orang makhluk Allah yang baek hati 'sedekah' stokin kat cikgu , aku pun hape lagi ........ *ttbe idea jahat smpay ! =,= cepad-2 aku cbut stokin then letak dlm poket bju ^_^ *wahh bijak ! Bila cikgu tanya mana stokin , aku tunjuk je lahh stokin sp-2 td , hee~ Cikgu tu pun percaya je lahh kan sebab *buad muka insaf ;) cikgu tu pon lepas kn aku . Alhamdulillah nasib still menyebelahi aku ! Maaf lahh cikgu sebab saia rase rmai yg cikgu tahan td tp yg 'sedekah' kan stokin kad cikgu to bawah dari angka 10 kn ?:P Mak saia beli stokin tu tox saia pakai bukan untuk sedekah kad cikgu ! :D . Kadang-2 trlalu jujur susah jugak , terlalu jahad pun lagi lahh susah nya kan tapi nak hidup , kena lahh bijak ;)