Wednesday 27 July 2011

Geng Tido !

kami kalau dah jumpe tmpad nak lelap , mmg susah nak bgn dah !
Haiyaa ~ Aku paling pantang klaw si MYMA menguap and kemudian slow-2 lentok kan kepale dea , mule lahh virus dea melarat kad aku dan seterus nye diwarisi terus oleh AINI ! Haha , sebab tu kalau tyme ADDMATHS aku tak dox sebelah dea , takud virus tow merabak ! But kalaw tyme SCIENCE aku dox jea kad sebelah dea spye cepad lelap sbb cgu SCIENCE macam mengajar blackboard ! ngee ~ *jng mra cgu ^^' Geng tdo ny mengguna kan waktu free dng baik sekali , bkn cm student laen klaw free jea mule lahh pusing stu skolah ataw jd raja or rtu tandas tapi kiteorg tak cmtow , kyteorg mggne kn mse free dng TIDO ! yeahh , kesah aku dng korg ? :P dop lalu ~ Org len klo brjln kne mra dng cgu , kyteorg ny plg koman lahh kne PEKIK nme soh bangon p cuci mke jea hee ~ xD Tenad betol kn ? Ish-2 .. papepon , kwn dng 2 org makhluk Allah ny mmg besh sbb due-2 otak gila cm aku *coz tu lahh tdo pn sme-2 , HAHA ! Sayang korang lahh gila