Saturday, 6 August 2011

DIE MOOD AGAIN ! :'(

dim, lonesome, alone, myself, girl, sea

Wow ~ malam yg perit sangad rse nye , menyesal pun ad sbb godam kaw pny FB ! Tataw lahh na ckp ap , sedey sgd dng pngay kaw . Aku saba jea slme ny sbb pk kaw tak melebih tp ap yg aku tgx kad FB kaw , sumpah ! Kad lua jangkaan aku ~ Knp buad cmnie weyh , aku maluu sgd :'( Aku dah syg kaw , mse tu lahh aku bru thu semue ni kan . Mmg kaw baek dng aku slme ni tp aku ta sgke kaw bole buad cmni kad blkg aku ! Weyh tlg lahh jng nak uji aku bulan-2 puasa ni , aku lemah gile dpt ujian mcm ni ! Tapi kalau ni yang boleh buad kaw puas , boleh buad kaw happy , boleh buad kaw senyum selebar-2 nya .............. Aku janji aku akan PERGI DARI HIDUP KAW ! Bea lahh org nak ckp aku nie rugi lepas kn kaw ataw ap-2 lahh asl kn aku lps dr belenggu ni ! Aku dah penad sebab aku bnyk kli dah nasihad kaw tp ad kaw dengar nasihad aku tu ? Kaw senyum then gelak dng penuh bahagia , so lps ny klo dng gelak kaw tu bole buad kaw bahagia coz tgx aku sdey . Go on , aku bole idop sndry dng fmly aku . Tak pyh ad kaw pun aku redha jea . Kaw buad aku sdey sgd mlm ni syahir . Thanks for give me this feeling :'(