Friday 5 August 2011

Because of You :'(

Oke firstly ntahh mcm mna aku bole terrdengar lagu Because Of You by Kelly Clarkson nie ~ Sayu plak aku dga lgu ni dan ttbe teringad kad Amer ! Hmm awq-2 happy sangad dpt text dr awq due hari lepas wlwpn awq just say 'nytez' ! Wow seriously trkejud gila coz awq still save numb saia ! *enad kn dah cmpak merata :') tp saia tak reply pon text awq tow sebab awq send mase saia dah tdo . Esok pg bru saia bce tp tetap taknak reply sebab saia pun ad EGO yang saia tak pernah tunjuk kad awq selama ni coz saia nak jaga hati awq ~ Btw , number awq tak save pun dlm phone saia dah ! Sudah d'dlte lps tahu yg awq TIPU saia tp nak buad cmne klo saia enad kad dlm otak ni . Awq bole halang ke ? confirm lahh tak kan ? ! , oke taknak cakap tentang perasaan , lets just Allah dan aku jea yang tahu :) Dan aku tak mahu cerita pnjg lebar lagi sebab aermata dah bertakung ! Biar kan takdir dan waktu yang tentu kan kesudahan nya , aku taknak tahu !  Kbaii ~ :'(