Wednesday 25 January 2012

MELARA -.-




K seriusly , lara ngat koy rase sekarang . Arghh fucking damn bored ==' NAK BALIK HOSTEL ! K jangan gelak . Serius , aku bosan amat sangat duduk kat rumah Bentong ni , semalam beria excited balik sini sebab nak berfixie tapi bile dah dapat 5round bawak fixie semalam , aku rasa bosan lahh dah . AHAH ! Duduk rumah kat Temerloh bosan , kat Bentong pn bosan dah tu guone ? -.-' memang hostel lagi terbaek kutt ;)

Lagipun duduk hostel dapat lepak-ing selalu dengan membe-II , takde pikir masalah pun , *bf pun boleh lupe :D Dekat rumah ni banyak dugaan , dengan facebook nye , handphone nye , duhh memang tak boleh nak study . *padan lahh abang koy ambek broadband ==' Now boring sangat sebab tak text dengan bf pun , dea sebok tengok futsal so malas ganggu karang dea reply lambat aku jugak ngamuk , teheee ^^

Act takde point pun aku update malam ni tapi memandangkan kerajinan untuk menaip tu tetibe datang so taip je lahh apa yang aku nak , hee ~ And honestly , datang dari lubuk hati ni , ahah , TAK SABAR NAK HABES SPM   ! Why ? Sebab koy nak relex , tension kerja sekolah berlambak , urghh bosan dah ngadap muke budak-II Repas , ahah *mentang-II takde bf dah kan , terus jadi bosan sekolah situ >.<

But SPM bukan bahan mainan okengg Tieyya , kaw kena usaha . InsyaAllah I can do it . Amin :')
Now menghitung hari nak balik hostel , tapi bila dah sampai hostel nanti confirm tak sabar pulak nak balik rumah ,. Alasan : rindu itu ini , haha thats me ! :) Kbaii .