Wednesday 28 December 2011

THANKS KAWAN ! :'(





Wow dah dekat nak habes cuti sekolah ni lahh banyak masalah yang datang kan ? Oke sekarang aku takut sangat nak berdepan dengan mama aku ! Now baru pukul 4.30petang , pukul 5petang karang mama aku balik so siap sedia telinga anda untuk dibebel atas kelalaian anda sendiri FATIHAH ATIRAH ! FUCK , terimakasih kepada kawan saya yang bernama ROSE HAMIMA RIDZA sebab buat hidup aku susah ! Memang susah lahh sementara kan . 

Kenapa aku bengang dekat membe aku ni ? Hah sebab dea tak hantar borang asrama aku . Padan lahh aku tunggu punya tunggu jawapan dari asrama tapi tak dapat-II rupanya borang aku takde , naseb lahh aku datang jugak asrama kelmarin , kalau aku tunggu sampai bukak sekolah ? Hah memang sampai SPM aku tak dapat jawapan ! Sumpah , aku tengah angin gila dengan membe aku ni . Hmm aku percaya kat dea , suruh dea tolong aku tapi cenggini dea balas aku ? Perghh gila !!

Menanges aku weyh bila kerani asrama tu cakap borang aku takde , dea cakap kalau aku hantar borang , memang dea akan accept , lebih-II lagi aku SPM tahun depan , dea tolak tepi pasal kes aku tu . Thanks sangat kat akak tu :') Dah gembira sangat tapi sebab aku takde borang so dea tak boleh nak suka-II accept so esok aku akan pergi sekolah dan ambek borang baru . Sedih kan ? Yepp memang sedih sangat , 

B , thanks bagi orang nasihat tadi supaya jangan percaya orang dan kena buat sendiri something yang important , thanks , awak pandai buat saya gelak balik daripada saya hilang mood tadi . Iloveyou dude >.< So insyaAllah tahun depan aku stay asrama , no matter what happen . Pray for me please . Thankyou :')