Saturday 24 December 2011

Happy Birthday Amer :')



Birthday dea 25/12 tapi saje update hari ni :D


Err Oke haritu aku update birthday boyfie aku but sekarang birthday sape pulak kan ? Err Amer ? Who is he ? Wakaka , Amer , he's my ex bf , oke ex je kan , kenapa aku perlu engat dea lagi ? Sebab dea engat birthday aku , 28 April haritu sebab tu aku engat birthday dea :') . Serius terkejut gila babengg masa dea wish birthday aku tu sebab aku pikir dea dah delete nombor aku tapi ternyata sampai sekarang nombor aku still dalam contact phone dea sebab lepas SPM haritu dea contact aku lagi tapi teada layanan diberi  :') *terharu sedangkan nombor dea aku dah delete , hewhew ~

Dan dan esok birthday dea yang ke17thn *sungguh lambat awak lahir Amer :') Err rasa macam nak wish tapi rasa macam tak perlu sebab aku cakap kat kaw yang aku dah tukar nombor so kalau aku contact kaw mean aku tipu kaw lahh eyh ? Hm takpe lahh , maybe kita patut lupa tentang kita ~ So aku wish kat sini je even kaw tak bace but ex kaw sorang lagi tu bace . Sape ? HAHA , kaw lahh sengal , yang jealous tak habes-II dengan aku tu :*

Oke-II kita nak start bagi ucapan ni . *wow dah 2 perenggan baru rety nak bagi ucapan ? >.<
Awak-II , orang nak ucapkan selamat maju jaya dalam hidup awak dan sekarang awak dah dapat kebebasan yang awak nak selama ni . Orang bahagia tengok awak bahagia dengan perempuan tu . Take good care of her oke . And promise me , jangan buat dea macam awak pernah buat dekat ex awak sebelum ni , kecuali aku . Sebab kaw tak pernah buat apa-II kat aku pon , Thanks for that :)
Miss you dude ~